بازگشت دستیار ساپینتو به استقلال؟

بازگشت دستیار ساپینتو به استقلال؟

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ آکادمی باشگاه استقلال مشغول انتخاب محمد حسین ضیایی به عنوان رییس خود است. در روزهای گذشته کار اصلی ضیایی انتخاب کادرفنی تیم های اصلی بود و تعدادی از پیشکسوتان سرشناس آبی ها به آکادمی اضافه شدند.

به گزارش “ورزش سه”، حضور آرش برهانی و رضا حسن زاده در تیم های پایه استقلال قطعی شده و پیش بینی می شود چند پیشکسوت و ستاره سابق آبی ها نیز اضافه شوند.

خسرو حیدری از آن دسته افرادی است که به احتمال زیاد در روزهای آینده مربیگری را در آکادمی آغاز خواهد کرد. شماره دو سابق استقلال که رکوردهای زیادی در باشگاه و تیم ملی دارد، مدتی است که به مربیگری می پردازد.

حیدری که فصل گذشته دستیار ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال بود، این روزها به عنوان مربی در یکی از تیم های ابتدایی این باشگاه مشغول به کار است و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت دستیار ساپینتو به استقلال؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت دستیار ساپینتو به استقلال؟"، کلیک کنید.