بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله

بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش اجیر شده که در بلوار آیت الله کاشانی به جوانی حمله کرده و امنیت محله را تخریب کردند، خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، دو تن از اراذل و اوباش که چند روز پیش در مقابل منزل جوانی در بلوار آیت الله کاشانی در غرب تهران به یک جوان حمله کردند، برای بازسازی صحنه جنایت به محل بازگردانده شدند. و عظمت کاذب آنها از بین خواهد رفت. بازسازی صحنه جنایت به صورت معکوس در منزل مرد جوان ضربه خورده آغاز شده است.

سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در ادامه اقدامات پلیس تهران بزرگ برای برخورد با سارقان و سارقان، که جدی بود در ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفت. امروز صحنه جنایت را بازسازی کردیم و قدرت چندین قساوت را نشان دادیم که باعث ترس و وحشت در حومه غربی تهران شد.

وی با اشاره به دستگیری دو معدنچی در این پروژه گفت: این دو معدنچی چندین عمل مجرمانه مرتکب شده و آرامش و امنیت محلات را برهم می زنند. آنچه امروز بازسازی می شود تنها نمونه ای از حملات خشونت آمیز این افراد شرور است که با شمشیر و چاقو به یک پسر 28 ساله حمله کردند و ضربات سنگین شمشیر و چاقو را به نقاط مختلف بدن وی وارد کردند. به او ، به طوری که این اثر باعث قطع انگشتان هر دو دست و یک پای این جوان شده است.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ ادامه داد: از دیگر جرایم این افراد زورگیری و سرقت، سوء استفاده از شهروندان، خودروربایی، زورگیری و… است.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت شرورهای اجاره ای/ حمله با شمشیر به جوان 28 ساله"، کلیک کنید.