بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، بعدازظهر جمعه مراسم افتتاحیه بازار روز امیرکبیر شهر اندیشا با حضور الیرضا فتحی نژاد فرماندار ویژه شهریار، بهروز کاویانی شهردار اندیشا، اعضای شورای اسلامی شهر اندیشا برگزار شد. این شهرستان و جمعی از مسیولین شهرستان در مرحله پنجم شهرستان اندیشه.

شهردار اندیشه در مراسم افتتاحیه این بازار گفت: بازار روز امیرکبیر با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت 2700 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 450 متر مربع با 32 غرفه و 4 ستون احداث شد. واحدهای اداری

بهروز کاویانی همچنین گفت: زمین و ملک شهرداری 2700 متر مربع و بنا 2484 متر مربع است که 32 آلاچیق در آن ساخته شده است.

شهردار اندیشه در ادامه سخنان خود زمینه اشتغال پروژه مذکور را فراهم کرد و ادامه داد: در این پروژه حدود 100 نفر کار پیدا می کنند و امیدواریم شهروندان با ساخت این پروژه نیازهای اولیه خود را برطرف کنند.

وی در ادامه سخنان خود به پروژه های اجرا شده در فاز 5 شهر اندیشه پرداخت و گفت: پروژه دهکده ورزشی در فاز 5 به مساحت 3 هزار و 200 متر در سالن های ورزشی فاز 4 نیز در نظر گرفته شد. چرا که پارک همت با 3 هزار متر مربع، پارک شهید باکری با یک هکتار و پارک ورزشی با همکاری شرکت عمران از جمله طرح هایی است که در سال آینده اجرایی می شود و آکادمی ورزش در هفته دولت امسال افتتاح شد. مرحله 5

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازار شهرداری در اندیشه به بهره برداری رسید – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.