بارش شهابی برساوشی بر فراز چین +فیلم

بارش شهابی بارساوشی بر فراز چین + فیلم

یکی از مشهورترین رویدادهای نجومی تابستان، بارش شهابی برساوشی است. این رویداد معمولا در ماه آگوست رخ می دهد و شهاب ها را می توان از سراسر جهان در آسمان مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاري علم و فناوري تینو مدرن، منجمان و علاقه مندان به آسمان شب هر ساله در اواسط تابستان به تماشاي يكي از بهترين آتش بازي ها در آسمان شب مي پردازند. بارش شهابی یک رویداد سالانه است که در گرم ترین شب های سال رخ می دهد.

این بارش شهابی در اقصی نقاط کشورمان دیده می شود که قبلا در مطلبی ویژه به این اتفاق اشاره کرده ایم. هر سال در ماه آگوست یک بارش شهابی تماشایی رخ می دهد. زمانی که زمین از رد گرد و غباری که یک دنباله دار به جا مانده بود عبور کرد.

در هنگام بارش شهابی، مردم به ویژه ستاره شناسان اغلب از یکدیگر می پرسند که آیا شهاب سنگی را دیده اند یا نه؟ زیرا این رگه های درخشان آسمان شب فقط برای لحظاتی کوتاه قابل مشاهده هستند و اگر سر خود را به اندازه کافی سریع نچرخانید، آن را از دست خواهید داد!

در بارش شهابی امسال، شهاب های درخشان زیادی در آسمان نشان داده شد. این ویدیو حاوی کلیپ های کوتاهی از دیدن این شهاب ها به همراه واکنش سریع ناظران در بخشی از چین به نام مغولستان داخلی است. هیجان ستاره شناسان را می توان در صدای آنها احساس کرد. به غیر از بارش شهابی بارساوشی، بارش شهابی جالب دیگر، بارش شهابی جوزای است. بارش جمینید در اواسط دسامبر به اوج خود می رسد و به خاطر شهاب های زیبایش شناخته می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش شهابی برساوشی بر فراز چین +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش شهابی برساوشی بر فراز چین +فیلم"، کلیک کنید.