بارش برف و باران در جاده های این 9 استان/ ممانعت از تردد بدون زنجیر چرخ

بارش برف و باران در جاده های این 9 استان/ ممانعت از تردد بدون زنجیر چرخ

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: در شهرهای تهران، البرز، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، همدان و قزوین بارش برف و باران گزارش شده است. استان ها

تینو مدرن در خبر خود به بارش برف در نواحی شمالی اشاره کرد و گفت: هوا در نواحی شمالی عادی است اما در مناطق چالوس، هراز و فیروزکوه تهران-آزادراه شمالی بارش باران و برف گزارش شده است.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد که وسایل زمستانی به همراه داشته باشند، از آنها خواست تا نسبت به تعمیر خودرو، استفاده از زنجیر چرخ و پر کردن باک بنزین اقدام کنند و گفت: شماره تلفن های 120 و 88255555 مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پلیس راهور آماده پاسخگویی به سوالات است. در نهایت شرایط جوی و ترافیکی موتور محرکه کشور است.

رییس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده های کشور به ویژه جاده های کوهستانی و برفی اعمال می شود، گفت: در شرایط زمستانی نیاز به رانندگان وجود دارد. نکاتی از جمله همراه داشتن زنجیر چرخ برای کسانی که قصد برف روبی را دارند الزامی است و در زمان بارش برف ماموران پلیس راه به خودروهای بدون زنجیر چرخ اجازه ادامه کار را نمی دهند.

وی همچنین گفت: همچنین لازم است رانندگان از نحوه قرارگیری و استفاده از زنجیر چرخ آگاه باشند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش و برف پاک کن خودرو و همچنین پرکردن باک خودرو در ابتدا از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف و باران در جاده های این 9 استان/ ممانعت از تردد بدون زنجیر چرخ" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های این 9 استان/ ممانعت از تردد بدون زنجیر چرخ"، کلیک کنید.