اینفلوئنسرها به کاخ سفید می‌روند!

به گزارش خبرگزاری a، در ماه اوت، کاخ سفید میزبان اولین کنفرانس اقتصاد خالق محتوا خواهد بود که در آن گروهی از شخصیت‌های برجسته رسانه‌های اجتماعی و کارشناسان صنعت دعوت خواهند شد تا در مورد مسائلی مانند حریم خصوصی با مقامات ارشد کاخ سفید گفتگو کنند داده های تینو مدرن، پرداخت های منصفانه، هوش مصنوعی و سلامت روان.

کریستین تاممدیر دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید با اعلام این خبر گفت: اولین کنفرانس اقتصادی تولیدکنندگان محتوا در کاخ سفید نشان دهنده تعهد دولت به تولیدکنندگان محتوا است. ما کار با سازندگان دیجیتال را یکی از اولویت‌های خود قرار داده‌ایم و مشتاقیم که چگونه این فضا بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد و چگونه می‌توانیم به آنها در تصمیم‌گیری‌های سیاسی کمک کنیم.»

دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید، آژانسی جدا از کمپین بایدن، اکنون در معرض تهدید است و با توجه به قدرت اجتماعی تولیدکنندگان محتوای آنلاین، حتی افرادی را برای مدیریت میم ها استخدام کرده است. این کنفرانس حدود سه ماه قبل از روز انتخابات برگزار می شود و شامل بحث های کلیدی و جلسات کوچکتر خواهد بود.

اینفلوئنسرها به کاخ سفید می روند!

در سال 2021، زمانی که واکسن‌های کرونا منتشر شد، دولت بایدن با اینفلوئنسرها کار کرد تا مردم را به واکسینه شدن تشویق کند.

طبق بررسی ها نیمی از بزرگسالان حداقل گاهی اخبار خود را از شبکه های اجتماعی دریافت می کنند و تلاش های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در این زمینه منطقی به نظر می رسد. با وجود تلاش برای مسدود کردن TikTok در آمریکا، جو بایدن کمپین انتخاباتی خود را در این پلتفرم راه اندازی کرد.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اینفلوئنسرها به کاخ سفید می‌روند!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اینفلوئنسرها به کاخ سفید می‌روند!"، کلیک کنید.