اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم

دیدار رئیس جمهور منتخب با مقامات مختلف کشوری و لشکری، گفتگوی تلفنی پزشکی با مقامات فلسطینی و یمنی، هشدار پلیس به موتورسواران در ایام محرم، سیزدهمین افتخار دولتی، تعطیلی برج میلاد در روزهای تاسوعا و عاشورا . بازیکن پرسپولیس به استقلال پیوست یکی از مهم ترین اخبار شب 3 تیر، تینو مدرن بود.

به گزارش تینو مدرن، عصر روز یکشنبه 3 تیر 1403 خبرنگاران تینو مدرن این خبر را تهیه و آماده کردند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

انتقاد پزشکان به دلیل تمجیدهای نامناسب از وی

سیاست:

مسعود مزیکیان در «دیدار با نمایندگان دور دوازدهم شورای اسلامی» تاکید کرد: اگر بی دلیل از من تعریف و تمجید کنید و به من احترام بگذارید شاید فکر کنم آدم شده ام. تو هستی که می‌توانی از من یک آدم غیرعادی بسازی، وگرنه من متوجه نشده‌ام و فقط بار سنگینی بر دوش من گذاشته‌ای که باید به من کمک کنی تا به مقصد برسم.

اولین تمجید جمعی از پزشکان غیرایرانی/ سه افتخار دولت سیزدهم.

وی همچنین در این جلسه با قدردانی از نمایندگان حاضر در این جلسه گفت: حرف هایی که در تبلیغات انتخاباتی زدم شعار و وعده نبود، بلکه اعتقادات و اعتقادات قلبی من بود

پزشکان همچنین با نمایندگان قومی و مذهبی، فرماندهان سپاه، ارتش، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، وزیر امنیت و نفت دیدار کردند.

هیئت دولت بر تقویت امکانات کشور برای مقابله با آتش سوزی تاکید کرد

در جلسه روز یکشنبه شورای دولت بر تقویت امکانات و تجهیزات کشور برای مهار آتش سوزی های بزرگ و جنگل ها تاکید شد. همچنین در این جلسه گزارش وزیر کار در خصوص کاهش نرخ بیکاری و وزیر آموزش و پرورش از ساخت و ساز شهر هنرمندان ارائه شد.

اولین تمجید جمعی از پزشکان غیرایرانی/ سه افتخار دولت سیزدهم.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در این دیدار با محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجالس بین المللی و کشورهای اسلامی گفت: این روزها جنایت های صهیونیست ها در غزه بیشتر شده است. با حمایت ایالات متحده و تمام تلاش های بین المللی برای آتش بس نیز شکست خورده است.

سرپرست رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت مردمی باید تا آخرین روز بدون وقفه به وظایف و مسئولیت های خود عمل کند، تاکید کرد: این یکی از افتخارات دولت مردمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند. سه بار. که این دولت مثل روز اول کار خواهد کرد و ما تا زمانی که اختیارات قانونی و غیرقابل تعرض داشته باشیم کار می کنیم و به وظایف خود عمل می کنیم.

گزارش هنیه به پزشکان از جنایات جدید صهیونیست ها در غزه

جهان:

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز یکشنبه با مسعود بزیکیان رئیس جمهور منتخب ایران تلفنی گفتگو کرد.

هنیه در این تماس تلفنی گفت: کشتار اخیر رژیم صهیونیستی در غزه علیرغم رویکردهای مثبت جنبش حماس و گروه های مقاومت نسبت به مذاکرات آتش بس رخ داد.

اولین تمجید جمعی از پزشکان غیرایرانی/ سه افتخار دولت سیزدهم.

هنیه ادامه داد: نتانیاهو در بیانیه اخیر خود شروط جدیدی را بیان کرد که در متن پیشنهادات ذکر نشده بود که نشان می دهد رژیم صهیونیستی همواره بر تشدید حملات خود اصرار دارد.

هنیه در این گفتگوی تلفنی بر لزوم تلاش بیشتر سیاسی و دیپلماتیک برای توقف حملات اسرائیل علیه مردم فلسطین تاکید کرد.

پزشکان از مردم یمن تشکر می کنند

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی پیروزی «مسعود المدیکسیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

رئیس جمهور منتخب ایران در این گفتگوی تلفنی از تصمیم شجاعانه رهبر انصارالله و مردم یمن برای حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

برج میلاد در روز تاسوعا و عاشورا تعطیل است

انجمن:

مجموعه برج میلاد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

این مجموعه در روزهای دوشنبه و سه شنبه 4 و 5 تیرماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می شود. در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) امکان حضور گردشگران به مجموعه برج میلاد وجود ندارد و افراد کنجکاو می توانند از روز چهارشنبه از این مجموعه دیدن کنند.

پلیس به موتورسواران هشدار داد

رئیس اداره تصادفات رانندگی تهران بزرگ از موتورسواران خواست نکات ایمنی را در هنگام رانندگی بیشتر رعایت کنند.

اولین تمجید جمعی از پزشکان غیرایرانی/ سه افتخار دولت سیزدهم.

سرهنگ ربیع تابانکست درباره مراسم ترحیم ده سال اول ماه محرم گفت: در این ایام که شهروندان در مراسم تشییع شهدا شرکت می کنند و تا دیر وقت در خیابان ها حضور دارند، شاهد حضور جمع کثیری از مردم هستیم. به آنها در موتور سیکلت. تشییع جنازه و تشییع جنازه.» همچنین می بینیم که اکثر راکبان موتورسیکلت خانواده، زن و کودک هستند.

ورود مشعل المپیک به پاریس

ورزش ها:

12 روز مانده به آغاز بازی های المپیک 2024 پاریس، مشعل این رقابت ها پس از مدت ها انتظار و گذر از چند شهر و کشور وارد پاریس، پایتخت فرانسه شد.

اولین تمجید جمعی از پزشکان غیرایرانی/ سه افتخار دولت سیزدهم.

تیری هانری از اولین کسانی بود که این مشعل را در پاریس حمل کرد.

رضاییان به استقلال پیوست

بازیکن جدید استقلال می گوید برای استقلال سخت کار خواهد کرد.

رامین رضاییان پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال گفت: ابتدا می خواهم به افتخارم قسم بخورم که تا آخرین روز باشگاه استقلال با جان و با تمام وجود و با جان می جنگم. میدان سبز.” همه خانواده استقلال از من خواستند که بیایم و قرارداد ببندیم. از این بابت خوشحالم. از مدیریت باشگاه، کادر فنی و همه هواداران خوب استقلال که در این دو ماه به من احترام گذاشتند تشکر می کنم.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم"، کلیک کنید.