اولویت سازمان زندان‌ها حفظ کرامت انسانی است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، مجتبی محمدی عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول اردوی حرفه ای و حرفه ای کامیاران که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، شهادت شهید اسماعیل را تسلیت گفت. . هانیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: بدون شک با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله) بهترینو سایر نهادهای امنیتی به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی پاسخ محکمی خواهند داد.

مدیریت زندان ها آن را مدیریت بحران دانست و گفت: زندان ها جامعه کوچکی هستند اما نیازهای جوامع بزرگی مانند شهرها وجود دارد و بخش بزرگی از مشکلات و آسیب هایی که در جوامع بزرگ دیده می شود به طور کامل در این جوامع مشهود است. زندان ها .

مدیر کل زندان های کردستان حفظ کرامت انسانی و حق شهروندی زندانیان را از وظایف اصلی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور دانست و گفت: با ورود هر فرد به زندان، زندان مسئولان کار خود را انجام می دهند. بهترین بدون در نظر گرفتن نوع تخلف و جرم از طرف خود به اصلاح و اجتماعی شدن مجدد از او استفاده می کنند.

این مقام عالیرتبه زندانهای استان کردستان در پایان سخنان خود ارتباط و همکاری دستگاههای اجرایی کردستان را مهم دانست و گفت: امیدواریم به همکاری و همدلی مسئولان استانی کمک شود. گام های بلندی در زمینه توانبخشی و تربیت زندانیان این قشر آسیب پذیر جامعه برداریم چرا که آثار مثبت آن بر کل جامعه تاثیر می گذارد.

هدف سازمان زندانها حفظ کرامت انسانی است

کیانوش ثاقفینا سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران با قدردانی از زحمات رئیس سابق قرارگاه صنعتی و صنعتی کامیاران گفت: خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و ضعیف همواره بوده است. مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و بر اساس شواهد، بالاترین دستاورد در این است خرد کردن در اردوگاه کامیاران انجام شد.

وی در این مراسم از شما تشکر کرد و از زحمات شما تشکر کرد طیب طی حکمی از سوی مدیر کل زندانهای استان، حمید رستمی رئیس سابق اردوگاه حرفه آموزی و کاردانی کامیاران، نادری به عنوان رئیس جدید این اردوگاه اصلاح و تربیت معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت سازمان زندان‌ها حفظ کرامت انسانی است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت سازمان زندان‌ها حفظ کرامت انسانی است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.