انهدام پاتریوت آمریکایی با موشک بالستیک اسکندر

انهدام پاتریوت آمریکایی با موشک بالستیک اسکندر

به گزارش تینو مدرن، از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، بسیاری از تسلیحات غربی از جمله سامانه دفاع موشکی پاتریوت به میدان نبرد فرستاده شده است. پاتریوت یک سامانه دفاع موشکی معروف آمریکایی است.

به گزارش پارتیزان، در منطقه لیوبیموفکا در استان دنپروپتروفسک 2 فروند راکت انداز و یک رادار سامانه دفاعی پاتریوت متعلق به ارتش اوکراین مورد اصابت موشک بالستیک اسکندر-ام قرار گرفتند.

در همین حال، برخی احتمال کپی بودن سیستم پاتریوت را در این ویدئو مطرح کرده‌اند، زیرا رادار آن انفجاری را در اثر برخورد ترکش سرجنگی خوشه نشان می‌دهد و احتمال کپی بودن آن‌ها را کاهش می‌دهد.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام پاتریوت آمریکایی با موشک بالستیک اسکندر" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام پاتریوت آمریکایی با موشک بالستیک اسکندر"، کلیک کنید.