انتقال خون اصفهان در روز اربعین پذیرای ۲۸۷ اهداکننده بود

انتقال خون اصفهان در روز اربعین پذیرای ۲۸۷ اهداکننده بود

تینو مدرن/اصفهان مدیر کل انتقال خون استان اصفهان گفت: ۲۸۷ اهداکننده خون در روز اربعین (چهارم شهریور) به دو مرکز اهدای خون زاکو در اصفهان و کاشان مراجعه کنند.

کیان دهراب پور در گفت وگو با تینو مدرن اعلام کرد: از این تعداد 212 نفر از مشتریان خون اهدا کردند. در حال حاضر 3136 ذخیره خون 77.7 روزه در استان اصفهان وجود دارد. حداقل استاندارد ذخیره خون هشت روز است.

این پزشک همچنین با اشاره به کمبود فعلی انتقال خون خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان اصفهان با کمبود گروه خونی AB منفی مواجه است. از اهداکنندگانی که دارای این گروه خونی منفی هستند دعوت می کنیم از فردا دوشنبه (14 شهریور) به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

به گزارش تینو مدرن، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال 2 هزار و 542 نفر از پایگاه های انتقال خون اصفهان بازدید و در این آیین زیبا شرکت کردند.
پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال خون اصفهان در روز اربعین پذیرای ۲۸۷ اهداکننده بود" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال خون اصفهان در روز اربعین پذیرای ۲۸۷ اهداکننده بود"، کلیک کنید.