انتقاد تند پلیس از یک سریال/ «سکانس های پلیسی با بدیهی ترین اصول هم فاصله دارد»

انتقاد تند پلیس از یک سریال/ «سکانس های پلیسی با بدیهی ترین اصول هم فاصله دارد»

به گزارش تینو مدرن، سردار سعید منتظرالمهدی وی درباره محتوای سریال هفت سر اقدام که به تازگی از تلویزیون پخش شد، گفت: در ساخت آثار هنری و نمایشی بخشی از داستان حقیقت است و بخش مهم دیگر تخیل، داستان و تیاتر است. متاسفانه این سریال در مقطع فعلی ساخته نشد و طبیعتا اگر الان بود بدون نظارت و تایید کارشناسان حقوقی اجازه نمی دادیم حتی یک فریم از پلیس فیلمبرداری شود چه برسد به انتشار.

تینو مدرن نوشت: وی ادامه داد: این کار در سال 1397 و در زمان مدیریت حوزه اجتماعی تولید و دریافت مجوز تولید از موسسه هنری ناچی فریسه انجام شد، متاسفانه کارشناسان قانون نظارت کافی بر محصول نداشتند. این سریال و تهیه کننده و نویسنده اثر بر اساس تخیل و ذهنیت، خودشان آثاری را در حوزه وظیفه پلیس خلق کرده اند، طبیعتا برخی از خطوط پلیسی این سریال با بدیهی ترین اصول فاصله دارد. ساخت سریال های پلیسی و امنیتی است و از نظر شکلی و محتوایی با مشکلاتی مواجه شده و انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی فرک افزود: با توجه به تحقیقات انجام شده، مدیران وقت موسسه هنری ناجی و کارشناس حقوقی سریال برای توضیح و تحقیق موضوع به دلیل عدم توجه خود به باغ وحش های سریال، توضیحاتی را ارایه کردند. و تحقیقاتی در این زمینه ارایه شده است. مانع ایجاد شغل و عدم نظارت کافی می شود.

منتظرالمهدی ادامه داد: اما از آنجایی که سریال مورد نظر مجوز ساخت را از موسسه هنر نازی دریافت کرد، مدیر تولید یادآور شد: صحنه های مقابل پلیس باید یک بار دیگر بازبینی شود. پلیسی که مشکلات پلیس را حل خواهد کرد. از نگرانی بینندگان عزیز در مورد برخی از تصاویر ارایه شده توسط پلیس در این سریال قدردانی می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد تند پلیس از یک سریال/ «سکانس های پلیسی با بدیهی ترین اصول هم فاصله دارد»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد تند پلیس از یک سریال/ «سکانس های پلیسی با بدیهی ترین اصول هم فاصله دارد»"، کلیک کنید.