انتخاب «قالیباف» رأی به حکمرانی برنامه در کشور است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

انتخاب «قالیباف» رأی به حکمرانی برنامه در کشور است - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، هاجر نیک صفت شامگاه شنبه در اجتماع حامیان انتخابات محمدباقر قالیباف در رشت با اشاره به عملکرد مسئولان در دولت های گذشته اظهار داشت: حافظه مردم ضعیف نیست و کارهای گذشته را به یاد دارند. مردم خوب آنها دیگر در انتخاب افراد اشتباه استراتژیک نمی کنند

نماینده مردم ادور رشت در شورای اسلامی به سخنان مخالف برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: هوچی گری آنها می خواهند عملکرد ضعیف و بد خود را پنهان کنند و با تخریب و تمسخر دیگران افکار عمومی را فریب دهند.

وی به درک و شعور مردم در شرایط سیاسی توجه کرد و گفت: مردم با انتخاب درست و دقیق شایسته انقلاب و مدیریت کشور هستند. بیشترین مردم پرداخت خواهند کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اتفاقات اخیر در رسانه ملی توسط مشاور فرهنگی یکی از نامزدهای انتخابات گفت: اقدامات ضد فرهنگی در برنامه فرهنگی توسط افراد در رسانه ملی نوعی بی احترامی عمومی است.

تحریری صفت با بیان اینکه باید آبروی خود را صرف انقلاب کنیم، گفت: انتخابات عرصه بسیار مهم و حساسی است و باید تلاش کنیم تا مردمی مهربان، وفادار، انقلابی و مردمی را «انتخاب» کنیم.

به گفته وی، رای آقای قالیباف در واقع رای مدیریت «برنامه» در کشور است نه شعار.

این مددکار سیاسی و اجتماعی با اشاره به اینکه حمایت آقای قالیباف در واقع حمایت مردم است گفت: مردم ایران شایسته بهترین نوع اداره، مدیریت و خدمت هستند و این بهترین ها با قالیباف است.

تحریری صفت به همکاری آقای قالیباف با دولت شهید رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: تعهد واقعی و عینی به ولایت و رهبری در کار دکتر دکتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخاب «قالیباف» رأی به حکمرانی برنامه در کشور است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخاب «قالیباف» رأی به حکمرانی برنامه در کشور است – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.