انتخابی جام جهانی 2026| یوز ها آماده شکار اژدها/ «تیم ملی جوان» به دنبال برتری مقابل هنگ کنگ

یوس، بازیکن مقدماتی جام جهانی 2026، آماده شکار اژدهایان «تیم ملی جوان» است که به دنبال پیروزی مقابل هنگ کنگ هستند.

تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است تا در هنگ کنگ شکست سنگینی بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، تیم های ملی فوتبال هنگ کنگ و ایران فردا از ساعت 15:30 در چارچوب هفته دوم دور دوم دومین دوره رقابت های 2026 به مصاف هم می روند. جام جهانی با هم در استادیوم ملی هنگ کنگ

سرنوشت دو تیم در مرحله دوم جام جهانی 2026 قاره آسیا مشخص شده اما باید به مصاف نیمه نهایی مرحله گروهی بروند. تیم میهمان از چهار بازی خود تاکنون 10 امتیاز کسب کرده است و تیم میزبان تنها با یک امتیاز نمی تواند پیشرفت کند.

هنگ کنگ

با مدیریت جدید، هنگ کنگ در حالی به مصاف ایران رفت که دو بازی باقی مانده از رقابت های مقدماتی جام جهانی بدون شکست بود و نتوانست اولین حضور خود در جام جهانی را پس از دور دوم انجام دهد. ابتدا 4-0 در خارج از خانه به ایران باخت و 2-2 مقابل ترکمنستان گام بعدی این تیم بود و پس از رقابتی سخت در جام ملت های آسیا که در هر سه بازی گروهی شکست خوردند، به پایان رسید. بازگشت سختی به مسابقات تحت هدایت یورن اندرسن بود و آنها با گل های الدور شومورودوف و رستم آشورماتوف در تاشکند 2-0 مغلوب ازبکستان شدند.

آن بازی خارج از خانه برای شاگردان اندرسن پایان خوبی نداشت زیرا آنها در بازی برگشت 3-0 مغلوب ازبکستان شدند تا از جمع دو تیم برتر جدا شوند و به دور بعد راه یابند.

چنین شکستی آخرین بازی آندرسن در نزدیک به سه سال گذشته با تیم ملی هنگ کنگ بود و حالا با سرمربی موقت ولفگانگ لوسر، هنگ کنگ دو بازی اخیر خود را با یک امتیاز به ایران و سپس به ترکمنستان خواهد برد. آنها در 4 بازی با چالش هایی روبرو هستند که تیم ملی ایران برای کسب مقام اول و ادامه رکورد شکست ناپذیری خود در تلاش برای صعود به رده چهارم جام جهانی تلاش می کند.

واجد شرایط جام جهانی 2026 یاوژا آماده شکار اژدها/ایران پس از پیروزی کامل مقابل هنگ کنگ

ایران

پس از استراحت اولین دیدار این رقابت ها، آخرین تلاش ایران برای چهارمین دوره متوالی جام جهانی با بازی خانگی در هنگ کنگ آغاز شد و تیم ملی با 4 گل پیروز شد.

آنها پس از تساوی 2-2 مقابل ازبکستان و جام ملت های آسیا، بار دیگر در مرحله گروهی هنگ کنگ را شکست دادند. ترکمنستان با گل های محمد حسین کنعانی زادگان، آزمون، محمد محبی و امید نورافکن در ورزشگاه خانگی با نتیجه 5 بر صفر مقابل شاگردان قلعه نویی شکست خورد.

تیم ملی در عشق آباد با نتیجه یک بر صفر به جمع دو تیم برتر دست یافت و اکنون ایران با برتری تفاضل گل و حضور در رقابت ها در این رقابت ها حضور دارد. آنها در دور بعد تلاش خواهند کرد تا رکورد چشمگیر خود را بهبود بخشند و با کسب سه امتیاز دیگر با هدف دوری از ازبکستان در دور آخر به عنوان دومی ادامه دهند.

وضعیت نهایی هر دو تیم

هنگ کنگ یک تیم باتجربه برای بازی پنجشنبه دارد، کاپیتان یاپ هنگ فای، که رکورد 92 بازی برای اژدها دارد، کاپیتان مایکل اودبولوزور، که به همکاری خود با تیم سوم اینگولشتات در آلمان ادامه می دهد، باید لیگل پون پوی. -هین به رهبری خط ادامه خواهد داد، اگرچه مت اور برای شروع رقابت خواهد کرد، در حالی که تان، چون لوک باید در نیمه پیشرفته ادامه دهند.

امیر قلعه نویی روز پنجشنبه یک تیم قدرتمند ایرانی از جمله زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در اختیار دارد. او باید جای دیگری تصمیم بگیرد و مهدی قیدی با زدن 7 گل در 18 بازی امیدوار است به بازی بسکتبال خود ادامه دهد. حسین کنعانی زادگان برای این دیدار محروم شده است.

سامان قدوس که پس از این فصل لیگ برتر از برنتفورد جدا شد، در خط هافبک نقش کلیدی خواهد داشت و میلاد محمدی و محمد حسین کنعانی زادگان باید به خط هافبک بازگردند.

ترکیب احتمالی هر دو تیم:

هنگ کنگ: yap Roj، Helio، Gerbig، Yu; چان، جونینیو، وو؛ قهوه زرد Odbolozor، Poon

ایران: برادران؛ خلیل زاده، محمدی، عارف خلمی، حردانی، قدوس، نورافکن، جهانبخش، قیدی. تست ها و تست ها.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابی جام جهانی 2026| یوز ها آماده شکار اژدها/ «تیم ملی جوان» به دنبال برتری مقابل هنگ کنگ" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابی جام جهانی 2026| یوز ها آماده شکار اژدها/ «تیم ملی جوان» به دنبال برتری مقابل هنگ کنگ"، کلیک کنید.