انتخابی جام جهانی 2026| اعلام جدیدترین فهرست تیم ملی ایران/ کاپیتان استقلال خط خورد

انتخابی جام جهانی 2026 جدیدترین لیست کاپیتان تیم ملی استقلال خرد ایران اعلام شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فهرست بازیکنان جام جهانی 2026 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، پس از اطلاع کادر فنی تیم ملی، امیر قلاناوی سرپرست تیم ملی 26 بازیکن را برای حضور در دو دیدار مقابل تیم های هنگ به تیم ملی دعوت کرد. کنگ و ازبکستان

اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، پیام نظام، حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، امین حزباوی، صالح حردانی، آریا یوسفی، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، محمد قربانی، سامان قدوسی، علیرضا مهبیرا ، الهیار سیادمنش، مهدی طارمی، جواد آقایی پور، جواد حسین نژاد، سردار آزمون، شهریار مغانلو و محمدرضا آزادی.

بر اساس این گزارش آرمین سهرابیان، محمد محبی، علی قلی زاده و سعید عزت اللهی به دلیل مصدومیت در این اردو حضور دارند. تیم ملی ایران از ساعت 19:30 یکشنبه (امروز) به مصاف هنگ کنگ می رود.

دیدار تیم های ملی ایران و هنگ کنگ 27 خردادماه برگزار می شود و پس از این دیدار تیم های ملی ایران برای دیدار نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان راهی تهران خواهند شد. این دیدار 22 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نکته جالب در این لیست این است که سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که به همراه پورحمیدی برنده جایزه طلا شده است در این لیست قرار ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابی جام جهانی 2026| اعلام جدیدترین فهرست تیم ملی ایران/ کاپیتان استقلال خط خورد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابی جام جهانی 2026| اعلام جدیدترین فهرست تیم ملی ایران/ کاپیتان استقلال خط خورد"، کلیک کنید.