انتخابات روز نشاط و مشارکت ایرانیان برای آینده روشن

در تینو مدرن بخوانید؛

روز انتخابات شادی و مشارکت ایرانیان برای آینده ای روشن

مشارکت بالای مردم در انتخابات نهمین رئیس جمهور انقلاب اسلامی، ضربه محکمی بر دهان کسانی است که می خواستند از حضور مردم در انتخابات 17 تیر جلوگیری کنند.

گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن; از زمان شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و اعلام انتخاب رئیس جمهور نهم، شبکه های مخالف و دشمنان نظام کار خود را آغاز کردند. هدف جلوگیری از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود. در این زمان شبکه های مجازی نیز از هر حربه ای برای جلوگیری از مشارکت مردم استفاده می کردند. آنها از بی اعتبار کردن وعده های نامزدهای انتخاباتی شروع کردند و حتی مردم را مرعوب کردند تا افرادی را انتخاب کنند که به قول خودشان زندگی را برای آنها سخت تر کنند.

اما 17 تیر 1403 به گونه ای دیگر رقم خورد و مخالفان انقلاب اسلامی را دلسرد کرد. ساعت 8:00 که رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد، تعداد زیادی از مردم پای صندوق های رای تجمع کردند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز روز انتخابات را «روز شادی و نشاط» برای ایرانیان خواندند و از مردم ایران خواستند رای خود و شرکت در این «آزمون سیاسی مهم» را جدی بگیرند.

اولین ها گل کاشتند

شبکه های اپوزیسیون گرچه بر جوانان و به اصطلاح رای اول تاثیر منفی می گذاشتند اما در رای اول گل کاشتند و حضورشان در پای صندوق ها شگفت انگیز بود. بیشتر از همه، استدلال آنها برای نامزد مورد نظرشان جالب بود. آرای قبلی آنها که نشان می دهد گرفتاری کشورهای غربی بر دوش آنها نخواهد بود، به پای صندوق های رای آمدند و گل کاشتند و نشان دادند که حضور پرشور آنها در پای صندوق ها نشان از حاکمیت جمهوری اسلامی دارد. ایران به جهان.

روز انتخابات شادی و مشارکت ایرانیان برای آینده ای روشن

حسینه ارشاد یک دقیقه خلوت ندارد

در روز نهم ریاست جمهوری می توان گفت حسنه ارشاد یکی از شلوغ ترین شعبه های اخذ رای است.

مجید احمدی رئیس شعبه اخذ رای حسین ارشاد تهران نیز به روند انتخابات اشاره کرد و گفت: در حسین ارشاد تهران نظرسنجی در مورد امنیت و امنیت انتخابات این شعبه بسیار خوب بوده است. نمایندگان کاندیداها در این شعبه حضور دارند. از هر چهار نامزدی که در حال حاضر در این شعبه نماینده دارند. هیئت نگهبان و استاندار هم بازدید کردند و همه راضی بودند. ما که در قسمت اجرا هستیم با یک روال خوب و منطقی کار می کنیم. با گرم شدن هوا و افزایش تعداد شرکت کنندگان، یک صندوق گردان نیز به این شعبه اضافه کردیم. نرخ مشارکت نیز بالاست. صبح پذیرای جمعیت زیادی بودیم. به همین دلیل درخواست صندوق سیار کردیم. برای پنج و شش بعدازظهر هم یک صندوق سیار دیگر خواستیم. از صبح تا حالا یک لحظه هم در حسینیه ارشاد خلوت نداشتیم.

برای پنج و شش بعدازظهر هم یک صندوق سیار دیگر خواستیم. از صبح تا حالا یک لحظه هم در حسینیه ارشاد خلوت نداشتیم

حضور و مشارکت اقوام مختلف

مصطفی امامی پور رئیس مسجد لرزاده گفت: مشارکت، ایمنی و سلامت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع لرزاده ویژه است. با اینکه خیلی خسته بودیم اما شاهد مشارکت عالی بودیم. حضوری که امروز در مسجد لرزاده دیدم، گواهی بر درک و حمایت مردم از درخواست رهبری برای شرکت در انتخابات است. علیرغم اینکه در یک منطقه مذهبی و مذهبی قرار داریم، دیدیم که افراد از قومیت های مختلف و با لباس های مختلف در شعب اخذ رای حضور یافته و شرکت کردند. بسیار مهم است که افرادی با تنوع فکری زیاد به درخواست رهبری خود پاسخ دادند. چون این موضوع را پیش بینی کرده بودیم در این دوره از انتخابات دو بار از وزارت کشور مالیات گرفتیم. در بهترین حالت در انتخابات گذشته 1000 کارت در شعبه لرزاده استفاده شد اما تاکنون 2000 کارت از وزارت کشور دریافت کرده ایم که بخش قابل توجهی از آنها مورد استفاده رای دهندگان قرار گرفته است. سلامت صندوق ها با حضور بازرسان شورای طلایی و بازرسان وزارت کشور و حضور برخی کاندیداها در پای صندوق های رای به خوبی تضمین شده است و خوشبختانه تاکنون مشکلی نداشته ایم.

علیرغم اینکه در یک منطقه مذهبی و مذهبی قرار داریم، دیدیم که افراد از قومیت های مختلف و با لباس های مختلف در شعب اخذ رای حضور یافته و شرکت کردند. بسیار مهم است که افرادی با تنوع فکری زیاد به درخواست رهبری خود پاسخ دادند

بر اساس گمانه زنی ها، انتخابات به دور دوم می رود و 17 تیر پایان ماراتن انتخابات نخواهد بود. اما می توان مطمئن بود که این مردم دوباره برای انتخاب رئیس جمهور منتخب هود به پای صندوق های رای می آیند و می توانیم به کسانی افتخار کنیم که برگ زرین و افتخار دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران بیافرینند. حضور آنها مردم کشورمان در روزهای حساس کشور بارها نشان داده اند که نه تنها پیرو و شنونده فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی هستند، بلکه در کنار ارزش ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند. انقلاب اسلامی. کاستی های آنها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات روز نشاط و مشارکت ایرانیان برای آینده روشن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات روز نشاط و مشارکت ایرانیان برای آینده روشن"، کلیک کنید.