انتخابات در کرمانشاه در سلامت کامل برگزار شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

انتخابات در کرمانشاه در سلامت کامل برگزار شد - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار علی شعبانی شامگاه جمعه به وضعیت انتخابات استان کرمانشاه اشاره کرد و اعلام کرد: بر اساس نتایج به دست آمده تاکنون 48 درصد شرکت کنندگان در این روند زن و 52 درصد مرد بودند.

وی با اشاره به اینکه 15 درصد از رای دهندگان در استان کرمانشاه با کارت شناسایی خود رای دادند، گفت: با توجه به اینکه انتخابات با 2 مدرک شامل شناسنامه و کارت ملی امکان پذیر بود، 85 درصد از کل شرکت کنندگان ثبت نام کردند. با کارت ملی خود رای می دهند. .

رئیس مرکز انتخابات استان کرماشان با بیان اینکه 12 درصد شرکت کنندگان بین 18 تا 25 سال سن دارند، تصریح کرد: بنابراین از مجموع شرکت کنندگان 59 هزار و 500 نفر جوان ترین مردم کرماشان هستند و 24 درصد شرکت کنندگان 116 هزار و 400 نفر بوده اند. افراد بین 35 تا 45 سال.

شعبانی ادامه داد: یک درصد شرکت کنندگان بین 85 تا 95 سال و 171 نفر بالای 95 سال بودند و 72 هزار نفر هم اکنون رای دهندگان اول کرماشان هستند.

وی همچنین با بیان اینکه برخی روستاها از ساعت 6 تا 8 عصر رای می دهند، اظهار داشت: اخذ شده ایشان در پایان گفتند: بر این اساس با تکمیل رای اخذ شده و شمارش روند انتخابات صدا شروع کردند تا در نهایت پس از برگزاری انتخابات تمامی لیگ های استان کرماسان، درصد مشارکت و آرای هر نامزد به صورت جداگانه اعلام شود.

رئیس مرکز انتخابات استان کرمانشاه همچنین گفت: با توجه به اینکه انتخابات برای دومین بار تا ساعت 24 امشب تمدید شد، نتایج نهایی انتخابات استان کرمانشاه صبح شنبه از سوی وزارت کشور اعلام می شود.

شعبانی ادامه داد: در این انتخابات در ساعات حضور مردم در هر دقیقه 1000 تا 1200 رای ثبت شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ها برای برگزاری ایمن انتخابات انجام شده است، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر نقض انتخابات و بر هم زدن امنیت گزارش نشده است و انتخابات با نظم کامل برگزار شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات در کرمانشاه در سلامت کامل برگزار شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات در کرمانشاه در سلامت کامل برگزار شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.