امکان رهگیری تجهیزات پزشکی در سامانه تیتک

امکان رهگیری تجهیزات پزشکی در سامانه تیتک

معاون برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و الزامات پزشکی سازمان غذا و دارو از بازرسی از تامین کنندگان تجهیزات پزشکی بر اساس بازدید میدانی کارشناسان سازمان غذا و دارو خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، مهندس مودت همایی گفت: کارشناسان تجهیزات پزشکی معاونت مشاوران غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ارزیابی و صدور GLN از اتحادیه‌های ترجیحی تجهیزات و ملزومات پزشکی بازدید می‌کنند.

وی همچنین گفت: شناسه مکان یک کد 13 رقمی منحصربفرد برای هر واحد تامین کننده و توزیع کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی است تا به سامانه TTAC دسترسی پیدا کرده و امکان ردیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی از تامین کننده به مشتری را فراهم کند.

معاون برنامه ریزی اداره کل تجهیزات پزشکی و نیازهای پزشکی تصریح کرد: در بازدیدهای کارشناسان سازمان غذا و دارو از تامین کنندگان ملزومات پزشکی مواردی مانند مکان یابی، رعایت دستورالعمل های داده شده از سوی اداره کل مورد بررسی قرار گرفت. تجهیزات پزشکی از نظر استانداردهای نگهداری نیازهای پزشکی، لزوم الصاق برچسب اصالت کالا و تاریخ انقضای کالاهای مصرفی بررسی می شود.

بر اساس بیانیه سازمان غذا و دارو، وی با بیان اینکه بخشی از کالاهای موجود در واحدهای تجاری برای رفع نیاز جمع آوری شد، گفت: بازدید از سایر واحدهای عرضه و توزیع کالا و ملزومات پزشکی ادامه دارد. .

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان رهگیری تجهیزات پزشکی در سامانه تیتک" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان رهگیری تجهیزات پزشکی در سامانه تیتک"، کلیک کنید.