امضای تفاهم‌نامه از جنس دیپلماسی ایرانی بر مبنای چرخش تحول‌آفرین دانشگاه آزاد

امضای توافقنامه دیپلماسی ایرانی بر اساس انقلاب تحول آفرین دانشگاه آزاد

تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی کراچی و دانشگاه شریف هدایت الله اندونزی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه شریف هدایت الله اندونزی به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه دیپلماسی ایرانی بر اساس انقلاب تحول آفرین دانشگاه آزاد

علاوه بر حضور نمایندگان 12 دانشگاه اعزامی برای شرکت در اجلاس بین المللی آموزش عالی و نمایشگاه بین المللی بازرگانی اندونزی و با توجه به اهمیت هماهنگی و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی، تفاهم نامه همکاری مشترک برگزار شد. با حضور بروجردی. سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی و حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد استان البرز و واحد کرج (نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار) و دانشگاه شریف هدایت الله اندونزی در جاکارتا برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای تفاهم‌نامه از جنس دیپلماسی ایرانی بر مبنای چرخش تحول‌آفرین دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای تفاهم‌نامه از جنس دیپلماسی ایرانی بر مبنای چرخش تحول‌آفرین دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.