افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه فدراسیون در سال ۱۴۰۳ +فیلم

ارائه شده در مجمع عمومی سالانه فدراسیون وزنه برداری؛

افزایش 400 درصدی بودجه فدرال در سال 1403 + فیلم

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اهمیت به ریاست سید شروین اسبقیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، مجمع عمومی سالانه وزنه برداری از ساعت 10 در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع سید شروین اسبقیان معاون ورزش جوانان، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وظیف باربری، بهداد سلیمی نماینده کمیته ملی المپیک و حسین رضازاده عضو هیئت اجرایی فدراسیون حضور داشتند.

*سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری گزارش عملکرد سالانه فدراسیون را به مدت 20 دقیقه ارائه کرد. انوشیروانی در بخشی از گزارش خود گفت: با توجه به کاهش سهمیه وزنه برداری از 6 به 3 به دلیل دوپینگ در سال های گذشته تلاش کردیم تا 3 سهمیه بگیریم اما در آخرین لحظه سهمیه سوم از دست رفت. امید است با تکرار رکورد دو ورزشکار المپیکی، لیفتینگ بتواند مردم را خوشحال کند.

سجاد انوشیروانی در آخرین بخش از سخنان خود از اسبقیان خواست تا برای احداث سالن های ذوب اقدام کند.

*پس از 15 دقیقه حسابرس فدراسیون گزارش مالی فدراسیون را ارائه کرد و اسبقیان در حین ارائه گزارش حسابداری بارها وارد بحث شد و از حسابدار توضیح خواست و از حسابرس فدراسیون شکایت کرد. به دلیل برخی کاستی ها در گزارش

بابک مرادزاده رئیس هیئت گفت: بازرسان کجا بودند؟ چرا مشکلات را پیگیری نمی کنید؟ در متن 1403 مسائل مهم تری داریم که باید به آن پرداخته شود. کسانی که در این 10 سال به وظیفه خود عمل نکرده اند بیایند و حساب بدهند.

اسبقیان در پاسخ به مرادزاده یادآور شد: از این 10 سال 8 سال است که آنجا نبودم. ما باید این مشکلات را حل کنیم.

*همچنین کاظم شیرین زاده، خزانه دار فدراسیون درباره بدهی های سازمان مالیاتی گفت: خیلی جاها حقوق فدراسیون حفظ نشده است و این بدهی ناشی از عدم حمایت فدراسیون است. ” دو میلیارد تومان با سازمان امور مالیاتی در حال مذاکره هستیم. امیدواریم مذاکرات موفقیت آمیز باشد و نیازی به پول نباشد. در سوابق سال 1402 عدد 33 میلیارد تومان نشان داده شده است، اما با پیگیری فدراسیون در خصوص افزایش بودجه در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همچنین جذب منابع اسپانسر، بودجه فدراسیون تامین می شود. در سال 1402، 63 میلیارد تومان افزایش یافت که 190 درصد افزایش یافته است. از کمک های مالی وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزش به فدراسیون حرفه ای کردستان تشکر می کنم.

* کل بودجه مصوب فدراسیون وزنه برداری توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در سال 1403 به 125 میلیارد تومان رسید که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری را نشان می دهد. سال گذشته بودجه ای که فدراسیون از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد حدود 31 میلیارد تومان بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه فدراسیون در سال ۱۴۰۳ +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه فدراسیون در سال ۱۴۰۳ +فیلم"، کلیک کنید.