افزایش مبلغ جریمه های رانندگی به زمان دیگری موکول شد

افزایش مبلغ جریمه های رانندگی به زمان دیگری موکول شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فارک گفت: با وجود تایید نرخ های جدید جرایم رانندگی، هنوز زمان دقیق اجرای آن جرایم مشخص نشده است.

به گزارش تینو مدرن، سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با تینو مدرن، از ابلاغ نرخ جدید جرایم رانندگی توسط دولت خبر داد و گفت: هر مصوبه شورای دولت که وظیفه مردم را انجام می دهد، علاوه بر وظیفه دستگاه ها دولت باید در روزنامه رسمی منتشر شده باشد و پس از 15 روز قابل اجرا باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراکا گفت: این جریمه ها شامل 174 تخلف است که به سه دسته «کلان شهرها، مراکز استان ها، راه های بین شهری و مناطق آزاد صنعتی-تجاری»، «سایر شهرها» و «راه های روستایی و روستایی» تقسیم می شود.

اکنون در شرایطی که حدود 15 روز از ابلاغ جرایم جدید راهنمایی و رانندگی می گذرد، عدم انتشار این اطلاعیه در روزنامه رسمی احتمال تاخیر در اجرای آن را افزایش داده است، این موضوع از سوی سردار سعید تایید شده است. تیمور حسینی، رییس پلیس راهور فراکا در این باره به تینو مدرن گفت: همانطور که قبلا هم گفتم موضوع افزایش جرایم رانندگی باید در روزنامه رسمی منتشر شود و پس از حدود 15 روز این قانون اجرایی می شود. از آنجایی که این مصوبه در روزنامه رسمی منتشر نشده است، افزایش جرایم رانندگی از ابتدای تابستان اجرایی نخواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فریسه با تاکید بر اینکه موضوع افزایش حقوق جریمه های رانندگی و نرخ های جدید قطعی شده است، گفت: اکنون زمان اجرای آن مشخص نیست و طبیعی است که 15 روز از این مصوبه می گذرد. درج شده در روزنامه رسمی کشور، ارقام جدید جرایم رانندگی نیز اجرایی خواهد شد. بنابراین تغییر در اجرای این مصوبه به معنای اجرای آن نیست و قطعا جرایم رانندگی افزایش خواهد یافت.

حسینی همچنین گفت: تا زمان اجرای قانون جدید نرخ جرایم رانندگی، جریمه بر اساس نرخ قبلی پرداخت می شود.

افزایش جرایم رانندگی از ابتدای تابستان + میزان جریمه

به گفته رییس پلیس راهور فراکا افزایش جریمه های رانندگی در کاهش وقوع تصادفات تاثیر بسزایی دارد و می تواند تا حد زیادی در کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات موثر باشد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش مبلغ جریمه های رانندگی به زمان دیگری موکول شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش مبلغ جریمه های رانندگی به زمان دیگری موکول شد"، کلیک کنید.