افزایش دمای تهران تا شنبه

افزایش دمای تهران تا شنبه

بر اساس بیانیه اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا شنبه (25 تا 28 فروردین) دمای هوا در آن استان افزایش می یابد.

به گزارش تینو مدرن با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، پیش بینی می شود تا سه روز آینده هوای استان تهران صاف و ابری و در ساعاتی وزش باد و در استان به صورت گاهگاهی بارندگی باشد. مناطق و ارتفاعات جنوبی با افزایش باد

از عصر شنبه تا سه شنبه هفته آینده (18 تا 21 فروردین) با گذر موج ضعیف از نواحی شمالی، آسمانی ابری در برخی ساعات با افزایش سرعت باد در استان، گاهی وزش باد شدید در نواحی جنوبی و غربی و آن در برخی نقاط شمال استان بارش باران پیش بینی می شود.

دمای هوا از امروز تا شنبه در استان افزایش می یابد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای 20 درجه در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان تهران اعلام شده است.

هوای تهران فردا (26 فروردین) صاف، تا ساعاتی دیگر وزش باد افزایش می یابد، گاهی دمای هوا به حداقل 14 درجه و حداکثر 24 درجه و روز جمعه (27 فروردین) صاف می شود. . تا نیمه ابری و در بعدازظهر کمینه 15 درجه و حداکثر 25 درجه باد افزایش می یابد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش دمای تهران تا شنبه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش دمای تهران تا شنبه"، کلیک کنید.