اعلام اسامی فرآورده‌های آرایشی غیرمجاز

اعلام اسامی فرآورده‌های آرایشی غیرمجاز

ارتباطات عمومی سازمان غذا و دارو اسامی برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی غیرقانونی را فاش کرده است.

به گزارش تینو مدرن، آژانس روابط عمومی سازمان غذا و داروی راکو، عطر پرفیوم Happy Day NEUTROGENA، انواع محصولات مراقبت از پوست، از جمله ژل مرطوب کننده و شستشوی صورت NEUTROGENA را غیرقانونی اعلام کرده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان غذا و دارو، محصولاتی مانند بالم مرطوب کننده و محافظ لب برند BYPHASSE، سرم ضد آکنه برند LINDA و سرم پاک کننده پوست با برند BYPHASSE ممنوع است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه سطح عرضه تحت نظارت مستمر سازمان غذا و دارو است از عموم مردم خواست تا جهت حفظ سلامت بیماران به واحدهای غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی اطلاع دهند. . جامعه با محصولات مذکور مواجه شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام اسامی فرآورده‌های آرایشی غیرمجاز" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام اسامی فرآورده‌های آرایشی غیرمجاز"، کلیک کنید.