اعلام آخرین فرصت پرسپولیس به اوسمار ویرا

اعلام آخرین فرصت پرسپولیس به اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ به گزارش سایت باشگاه چند پلیسی، امروز (یکشنبه) هییت اجرایی باشگاه چند پلیسی تشکیل جلسه داد. اعضای هیات مدیره که پیش از این از کادر فنی و بازیکنان این تیم تشکر کرده بودند، امروز از عملکرد رضا درویشی به دلیل زحمات یک سال گذشته و کسب عنوان پیرسپولیس از آنها به زبان فارسی تقدیر کردند. با تشکر از لیگ خلیج فارس.

در این جلسه گزارش مدیرعامل در خصوص نقل و انتقالات و وضعیت اخیر عثمر ویرا نیز قرایت شد. بر اساس این گزارش، هیات مدیره تصمیماتی اتخاذ کرد که یکی از آنها این است که با توجه به درخواست اصلی برزیل، باشگاه تا پایان هفته منتظر خواهد ماند تا تصمیم خود را اعلام کند و سپس با توجه به پاسخی که اعلام شد، اقدام کند. اعلام کرد.

هییت مدیره باشگاه چند پلیسی همچنین جایزه ای را به عنوان قدردانی از کارکنان و اهمیت تلاش پرسنل باشگاه برای انجام وظایف محوله در طول فصل تصویب کرد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام آخرین فرصت پرسپولیس به اوسمار ویرا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام آخرین فرصت پرسپولیس به اوسمار ویرا"، کلیک کنید.