اعتراف تلخ به قتل مرد جوان با ضربات چوب در جنوب تهران/ زن کارتن خواب ماجرای جنایت را فاش کرد

اعتراف تلخ به قتل مرد جوان با ضربات چوب در جنوب تهران/ زن کارتن خواب ماجرای جنایت را فاش کرد

به گزارش تینو مدرن، آبان ماه سال جاری گزارش درگیری مرگبار دو کاریکاتور خوابیده در پارکی در جنوب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. مدیر ویژه جنایی شعبه یکم بازپرسی دادسرای عمومی صلح در محل حاضر شد و تحقیقات اولیه را آغاز کرد.

تینو مدرن در خبری اعلام کرد که تیم های جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد مردی میانسال که در جعبه مقوایی افتاده بود مواجه شدند که به زور از ناحیه سر کشته شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول به دلیل اختلافات شخصی با قاتل که در جعبه مقوایی خوابیده بود درگیر شده است.

در تحقیقات اولیه همچنین مشخص شد که این درگیری توسط یک زن انجام شده است و وی در تحقیقات اولیه ماجرا را اینگونه بیان کرد: من، قاتل و مقتول معتاد به مواد مخدر بودیم. روز حادثه قاتل قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که مقتول جلوی او را گرفت و درگیری خونینی بین آنها در گرفت.

وی همچنین گفت: در میانه این درگیری قاتل جوان را به زمین انداخت و با چوب به سرش زد و مرتکب جنایت وحشیانه شد و سپس متواری شد.

به این ترتیب اقدامات اطلاعاتی فعال و مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی کشف و ضبط شد و عامل این جنایت روز شنبه بیست و هشتم صبح امروز طی درگیری مرد جوانی را به هلاکت رساند. فوریه

با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن جهات پنهانی پرونده در اختیار کارآگاهان شعبه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

47217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتراف تلخ به قتل مرد جوان با ضربات چوب در جنوب تهران/ زن کارتن خواب ماجرای جنایت را فاش کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتراف تلخ به قتل مرد جوان با ضربات چوب در جنوب تهران/ زن کارتن خواب ماجرای جنایت را فاش کرد"، کلیک کنید.