اطلاعیه وزارت بهداشت درباره ادعای واردات واکسن کرونا در دولت دوازدهم

اطلاعیه وزارت بهداشت درباره ادعای واردات واکسن کرونا در دولت دوازدهم

مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای از ادعای نماینده یکی از نامزدهای ریاست جمهوری مبنی بر واردات واکسن در دولت دوازدهم خبر داد و اعلام کرد که تا دوازدهمین روز تعداد واقعی واکسن های کرونا وجود دارد. از خارج می آیند دولت 28 میلیون و 700 هزار پرونده دارد در پایان دولت دوازدهم 18 میلیون پرونده تزریق شد.

به گزارش تینو مدرن، در متن این بیانیه روابط عمومی وزارت بهداشت آمده است: پس از ادعای نماینده یکی از نامزدهای محترم ریاست جمهوری مبنی بر معرفی واکسن در دولت دوازدهم، لازم است افکار عمومی شفاف سازی شود. . نظر خود را بگیرید و از سرکوب تاریخ جلوگیری کنید تا مردم شریف را در جریان این امور قرار دهید:

1- با توجه به مدارک موجود در مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که بر خلاف آقای دکتر از سازمان هلال احمر و گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز قابل استعلام می باشد. ظریف مدعی شد 120 میلیون دوز واکسن برای دولت تزریق شده است آقای روحانی، رقم واقعی 28 میلیون و 700 هزار دوز است که در پایان دولت دوازدهم تزریق شد و 18 میلیون دوز تزریق شد و آمار تزریق شد. از واکسن در اول است. هفته های دولت شهید رییسی و با ورود مستقیم و موثر وی و ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی و دارایی، تا اواسط ماه رزبره سال 1400، تعداد واکسن های صادراتی به بیش از 121 میلیون واکسن رسید. موارد

2- همزمان با صادرات و حمایت همه جانبه از چرخه تولید واکسن داخلی، با ایجاد هماهنگی بین دستگاهی و فعال سازی تمامی توانمندی های مردمی در دولت سیزدهم و بیش از 155 میلیون دوز واکسیناسیون اعم از داخلی، اقدامات لازم برای واکسیناسیون جامع انجام شد. واکسن تولید و به خارج از کشور تزریق شد و این رویداد با ثبت بیش از 1.6 میلیون دوز در روز توانست رکورد جدیدی را در بین کشورهای منطقه به ثبت برساند.

آقای دکتر وارد کردن واکسن، وارد نشدن به FATF و تحریم، بعد از 3 سال تلاش دولت سیزدهم و پیگیری جدی رئیس جمهور شهیدمان برای واکسیناسیون دسته جمعی و نجات جان هزاران ایرانی، چه می کنید؟ ادعا و واگذاری این دستاورد برای دولت دوازدهم که جای تعجب دارد.

البته اگر در آن زمان افعال را ترک می کردید، امروز بدهکار نبودید. مردم می دانند و تاریخ قضاوت کرده است که شما و دولتتان در کشتار هزاران شهروند ارزشمند به دلیل سهل انگاری همدست بوده اید.»

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه وزارت بهداشت درباره ادعای واردات واکسن کرونا در دولت دوازدهم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه وزارت بهداشت درباره ادعای واردات واکسن کرونا در دولت دوازدهم"، کلیک کنید.