اسراییل ذوب می شود – تینو مدرن

اسراییل ذوب می شود - تینو مدرن

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 14.03.1403 در سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی رحمه الله تاکید کردند که عملیات طوفان الاقصی ضربه قاطعی برای صهیونیست است. رژیم:

«امروز رژیم صهیونیستی به تدریج در مقابل چشمان مردم جهان ذوب می شود، رو به پایان است. مردم جهان این را می بینند.»

برخی از دلایل انحلال تدریجی اسراییل را می توان در تحولات زیر مشاهده کرد.

1. رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون در هیچ یک از معادلات نظامی، سیاسی، منطقه ای و بین المللی به هیچ دستاوردی دست نیافته و به اهداف خود نرسیده است. این رژیم با کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطین که مصداق بارز نسل کشی است، تلاش می کند تا شکست خود را پنهان کند، در حالی که محور مقاومت همه برنامه های عملیاتی خود را به صورت هماهنگ و با تقسیم کار منطقه ای انجام می دهد. . نکته مهم این است که اعضای محور مقاومت توان نظامی کامل خود را به میدان نبرده اند و زمانی که صهیونیست ها در میدان نبرد از این موضوع مطلع شدند، غافلگیر شدند و به نسل کشی ادامه دادند.

2. ادامه نسل کشی و کشتار رژیم صهیونیستی با بمباران اردوگاه های آوارگان فلسطینی در نصیرت و رفح توسط رزمندگانی که از آمریکا به خدمت گرفته شده بودند، خلاف موازین و قوانین بین المللی بود و به حکم آن گوش نکردند. دیوان بین المللی دادگستری برای توقف جنایات انزوای رژیم جهانی شده است. اسرای اسراییلی اما مانع اصلی آزادی آنها، صهیونیست و شریک اصلی آن در نسل کشی حداقل برای تداوم جنایات این رژیم هستند و پذیرش آخرین قطعنامه شورای امنیت علیه اسراییل تایید می شود. این موقعیت. رویکرد تهاجمی اسراییل قطعاً بر عضویت این رژیم در سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی تاثیر خواهد گذاشت و آرای کشورهای حامی به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان عضو دایمی سازمان ملل متحد در مجمع عمومی این سازمان را افزایش خواهد داد.

3. وضعیت ناپایدار رژیم صهیونیستی دست حماس را در عرصه دیپلماسی برای تامین منافع مردم فلسطین افزایش داد و قدرت دیپلماسی مقاومت را در جهان افزایش داد. و همانطور که فرماندهان نظامی حماس و سایر گروه های مقاومت اعلام کرده اند، جنگ علیه این رژیم به شدت ادامه خواهد داشت و به تدریج شرایط سختی علیه رژیم صهیونیستی به وجود می آید زیر آتش شدید حزب الله این رسانه ها اذعان داشتند که در یک روز حدود 200 موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد که از ابتدای جنگ یک رکورد محسوب می شود. نیروهای مقاومت بویژه حزب الله و انصارالله اعلام کردند که عملیات باکیفیت و استفاده از سلاح های جدید را در دستور کار خود قرار داده و محاسبات دشمن را تغییر خواهند داد.

4. در مناطق اشغالی، درگیری های درون کابینه افزایش یافته و نه تنها ادامه زندگی ساکنان مناطق اشغالی با مشکلات گسترده اقتصادی، اجتماعی، طبقاتی و زندگی مواجه شده، بلکه حیات سیاسی نتانیاهو نیز در معرض تهدید قرار گرفته است. همخوانی داشتن این شرایط منجر به شکل گیری مهاجرت معکوس یهودیان و تظاهرات گسترده صهیونیست ها و تبلیغات این رژیم برای حفظ منافع یهودیان شد.

واقعیت های صحنه نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در مسیر قهقرایی قرار گرفته و طبق سخنان رهبر معظم انقلاب به تدریج در حال ذوب شدن است. ایالات متحده آمریکا و متحدان رژیم صهیونیستی با آگاهی از شکست راهبردی و منطقه ای اسراییل در برابر محور مقاومت، با تداوم محاسبات نادرست در حمایت از اسراییل، به برقراری نظم جدیدی در غرب آسیا کمک می کنند که در آن اشغالگران. رژیم وجود نخواهد داشت

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل ذوب می شود – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل ذوب می شود – تینو مدرن"، کلیک کنید.