استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد

استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد

تینو مدرن:

صدیق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به شکست آبی-آبی مقابل ذوب آهن در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: استقلالی ها در بازی با ذوب آهن نقل و انتقالات خود را از دست دادند! استقلال 10 بازیکن گرفت اما نتوانست نقاط ضعف فصل گذشته را برطرف کند. همان بازیکنی که 2 گل به استقلال زد می خواست آبی پوش شود اما آنها نخواستند!

وی همچنین گفت: متاسفانه استکلال را همیشه سلیقه ای می گیرند. چرا باید این اتفاقات بیفتد و همه چیز خوشمزه باشد؟ چرا بر اساس سلیقه بازیکن جذب می کنیم و بر اساس سلیقه مربی می گیریم؟! در باشگاه بزرگ استقلال باید خرد جمعی وجود داشته باشد.

کارشناس استقلال همچنین گفت: خط دفاعی استقلال یکی از بدترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. هیچ وقت استقلال را در فاز دفاعی اینقدر دست کم ندیده بودم! شاگردان ذوب آهن هر توپی که آوردند به راحتی از دروازه تیم عبور کردند.

ورمزیار در خصوص اینکه سیدحسین حسینی با تصمیم هیات انضباطی باشگاه استقلال از تمرین محروم شد و مقابل ذوب آهن به میدان نرفت، گفت: دلیل بازی نکردن حسینی محرومیت بود اما سوال من این است که آیا این بود. بازیکن تنبیه شد؟ یا استقلال؟ اگر کار خلافی کرده باشد باید مجازات شود. همه رویدادهای باشگاه استقلال باید بر اساس خرد جمعی باشد، تشویق باید بر اساس تصمیم جمعی باشد و تنبیه با مشورت انجام شود.

وی همچنین گفت: باشگاه استقلال برای هواداران است. مالکان باشگاه استقلال افرادی هستند که در هوای سرد و گرم از تیم حمایت می کنند. این عزیزان حق دارند غصه بخورند و مطالبه کنند. برند استقلال را مرام ساخته و اگر او نبود استقلالی ها وجود نداشت و به همین دلیل حق دارند از شرایط تیم ناراحت باشند.

ورمزیار با اشاره به اینکه باشگاه استقلال در راس مدیریتی اختیارات کامل ندارد سپس به سخنانش افزود: باید به مدیریت باشگاه استقلال اختیارات کامل داده شود. احساس می کنم فرشید سمیعی هنوز اختیارات کاملی ندارد و باید در همه موارد با هلدینگ خلیج فارس مشورت کند. باید به او اختیارات کامل داده شود و مسئولیت رفتار خود در جلسات هیئت مدیره را بر عهده بگیرد.

بازیکن سابق استقلال درباره پیتسو موسیمانه سرمربی جدید این تیم نیز گفت: سرمربی جدید این تیم را به طور کامل نمی شناسم و اطلاعاتم بر اساس رزومه ای است که در رسانه ها منتشر شده است اما امیدوارم این اتفاق بیفتد. در استقلال موفق بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد"، کلیک کنید.