استقبال مردم رودسر از خادمین حرم رضوی – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

استقبال مردم رودسر از خادمین حرم رضوی - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، شامگاه دوشنبه مردم رودسر با شاخه هایی از گل از پرچم متبرک قبرستان امام رضا(ع).ONE) استقبال ویژه ای از آنها به عمل آمد و در کنار خدام رضاوی بودند و بسیاری از مردم استان رودسر ساعاتی را در حضور کاروان خادمان ملکوتی سپری کردند. سامان الحاجی حضرت امام رضا (ONE) انتظار داشتند

کاروان خادمان امام هشتم شیعیان جهان که پرچم حرم مطهر رضوی را نیز بر دوش داشتند در امامزادگان آرامگاه آقا سید ابراهیم. و آقا سید مرتضی ماچیان مورد استقبال عاشقان هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت قرار گرفت.

استقبال بی سابقه اقشار مختلف مردم، به ویژه زنان، کودکان، جوانان و جوانان برای برگزاری جشن پرچم بارگاه رضایی، موانع زیادی را بر سر راه حرکت کاروان رضایی و خدام قبرستان رضاوی ایجاد کرد ، پرچم بارگاه رضاوی برای تبرک، اشک مردم را نثار کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال مردم رودسر از خادمین حرم رضوی – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال مردم رودسر از خادمین حرم رضوی – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.