«استارلینک مینی» دیش جمع‌وجور اینترنت ماهواره‌ای با سرعت ۱۰۰Mbps و قیمت ۵۹۹ دلار / عکس

به گزارش تینو مدرن، استارلینک مینی، بشقاب اینترنتی ماهواره ای فشرده اسپیس ایکس که در ابتدا تنها به عنوان یک سرویس الحاقی برای مشترکین اینترنت خانگی موجود استارلینک ارائه می شد، اکنون در دسترس همه مشتریان آمریکایی است. طبق اعلام وب‌سایت استارلینک، «مینی» می‌تواند به سرعت بیش از 100 مگابیت در ثانیه برسد، حتی اگر ابعاد آن کوچک‌تر از پایانه‌های معمولی استارلینک باشد.

به گزارش زومیت، یکی از ویژگی های برجسته ترمینال جدید اسپیس ایکس، مصرف کم آن است. این دستگاه با مصرف متوسط ​​20 تا 40 وات می تواند توسط یک پاوربانک USB استاندارد با حداقل توان 100 وات تغذیه شود. این ویژگی برای علاقه مندان به کوله پشتی و کمپینگ بسیار مفید است.

«استارلینک مینی» دیش جمع‌وجور اینترنت ماهواره‌ای با سرعت ۱۰۰Mbps و قیمت ۵۹۹ دلار / عکس

یکی دیگر از ویژگی هایی که Starlink Mini را برای سفرهای انفرادی مناسب می کند اندازه کوچک و وزن سبک آن است. به لطف طراحی یکپارچه و قرار دادن هر دو قسمت ماهواره و روتر وای فای در بدنه ای ضد آب، Starlink Mini دارای ابعاد 298.5 x 259 x 38.5 میلی متر و وزن 1.53 کیلوگرم (شامل کابل برق و پایه)، اندازه و وزن آن است. مانند لپ تاپ است و به راحتی در کوله پشتی جا می شود.

Starlink Mini 599 دلار قیمت دارد و می تواند با اشتراک محلی یا Mini Roam استفاده شود. با خرید بسته محلی به مبلغ 150 دلار در ماه، کاربران می توانند به اینترنت نامحدود در سراسر آمریکای شمالی دسترسی داشته باشند. داده ها برای استفاده از اینترنت در حال حرکت باید بر اساس هر گیگ خریداری شوند.

از طرفی بسته Mini Roam 50 گیگابایت ترافیک با 50 دلار در ماه ارائه می دهد و امکان خرید دیتای بیشتر نیز وجود دارد.

به گفته وب سایت Starlink، کاربران در کلمبیا، السالوادور، گواتمالا و پاناما می توانند قبل از کاربران آمریکایی از Starlink Mini استفاده کنند. در این کشورها هیچ محدودیتی برای ترافیک یا سرعت برای استفاده از ترافیک کوچک وجود ندارد. اما استفاده از آن در حال حرکت یا در دریاها امکان پذیر نیست.

5454

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«استارلینک مینی» دیش جمع‌وجور اینترنت ماهواره‌ای با سرعت ۱۰۰Mbps و قیمت ۵۹۹ دلار / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«استارلینک مینی» دیش جمع‌وجور اینترنت ماهواره‌ای با سرعت ۱۰۰Mbps و قیمت ۵۹۹ دلار / عکس"، کلیک کنید.