اسامی ۸ بیمارستانی که ساختمان ناایمن دارند/ آتش‌سوزی بیمارستان شریعتی؛ آن‌ها اخطار آتش‌نشانی گرفته بودند

اسامی ۸ بیمارستانی که ساختمان ناایمن دارند/ آتش‌سوزی بیمارستان شریعتی؛ آن‌ها اخطار آتش‌نشانی گرفته بودند

به گزارش تینو مدرن، سوده نجفی وی به آتش سوزی بیمارستان شرعی اشاره کرد و گفت: بر اساس اسامی ساختمان های ناایمن شهر تهران که توسط سازمان قضایی و با پیگیری سازمان آتش نشانی و کمیته امنیت منتشر و اعلام شد، 8 بیمارستان از جمله حضرت می باشد. رسول اکرم. بناهای امام خمینی (ره)، لولاگر، طرفا، سینا، بوعلی، شهدا یفت آباد و فیاض بخش به عنوان ساختمان های ناایمن شناسایی شدند.

وی ادامه داد: برخی از بیمارستان ها نیز نقص ایمنی داشتند که نام آنها در این لیست نیست و از سازمان آتش نشانی اخطار ایمنی دریافت کردند که شامل بیمارستان گاندی که سال گذشته دچار آتش سوزی شد و بیمارستان شریعت بود.

رئیس کمیته بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: با پیگیری کمیته حراست شورای اسلامی شهر تهران، بخشی از این ساختمان ها که اعلام شده استانداردهای لازم را کسب کرده و ناامنی آنها برطرف شده است اما تعداد زیادی از آنها از آنها هنوز ناامن هستند و علاوه بر این، ساختمان های زیادی در تهران هستند که اخطار امنیتی دریافت کرده اند، اما مالک یا مالکان آنها به این موضوع توجهی ندارند.

سوده نظفی با بیان اینکه بیمارستان ها و مراکز درمانی یکی از مکان هایی هستند که باید دارای الزامات امنیتی باشند، گفت: آنچه در لیست اعلام شده مشاهده می شود این است که بیمارستان های دولتی نسبت به بیمارستان های خصوصی مشکلات امنیتی بیشتری دارند، تعداد بیماران از بیمارستان های خصوصی بیشتر است. بنابراین در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، شهروندان بیشتری ممکن است آسیب ببینند.

یکی از اعضای جامعه اسلامی تهران تاکید کرد: دولت و وزارت بهداشت باید به ایمنی این بیمارستان ها اهمیت دهند. برخی از این بیمارستان ها به دلیل قدیمی بودن ساختمان برای بیماران خسته کننده هستند. مقام قضایی در جهت افشای نام این بیمارستان ها از نظر تعیین تکلیف اقدام مثبتی انجام داد که باید با مداخله جدی مدعی العموم برای رفع مشکلات امنیتی بیمارستان ها، مراکز درمانی، گیت ها و سایر اماکن انجام شود. با تردد بالای شهروندانی که دارای اخطارهای امنیتی هستند، انتظار می رود شهروندان به طور جدی امنیت اماکن شلوغ را از مالکان و نهادهای مرتبط درخواست کنند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسامی ۸ بیمارستانی که ساختمان ناایمن دارند/ آتش‌سوزی بیمارستان شریعتی؛ آن‌ها اخطار آتش‌نشانی گرفته بودند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسامی ۸ بیمارستانی که ساختمان ناایمن دارند/ آتش‌سوزی بیمارستان شریعتی؛ آن‌ها اخطار آتش‌نشانی گرفته بودند"، کلیک کنید.