ارزیابی خطر آب های آشامیدنی از سرچشمه / 2 وزارتخانه مسیول تامین آب سالم

ارزیابی خطر آب های آشامیدنی از سرچشمه / 2 وزارتخانه مسیول تامین آب سالم

رییس مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات لازم برای تامین آب آشامیدنی سالم و ارزیابی ریسک آب منبع، گفت: ارتباط خوبی بین وزارتخانه های نیرو و بهداشت وجود دارد. و این دو گروه وظیفه تامین آب آشامیدنی سالم و رفع مشکلات احتمالی را بر عهده دارند.

جعفر سندیکسی در گفت وگو با دکتر تینو مدرن. وی همچنین با اشاره به اینکه برای دسترسی به آب آشامیدنی سالم اقداماتی در چند مرحله انجام می شود، گفت: تامین امنیت منابع آب شرب یکی از برنامه های ویژه ایران در سطح منطقه است. به این ترتیب مقام ارشد این وزارت در نشست اعضای پیمان شانگهای گزارشی از دسترسی به آب آشامیدنی سالم ارایه کرد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت در حال ارزیابی تهدید منابع آب شرب است. «ارزیابی ریسک آب منبع» به این معناست که تمامی خطرات از منبع بررسی شده و تمامی نهادهای متولی تامین آب شرب بر این موضوع تمرکز کرده و سعی در رفع خطرات دارند تا ظرفیت بیشتری داشته باشند. دسترسی به آب آشامیدنی سالم

رییس مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه اقدامات تنها بر اساس ارزیابی خطرات در منبع نیست، گفت: آب آشامیدنی نیز از طریق رسیدن به دست مصرف کننده کنترل می شود. مقدار کلر آب باید 0.2 تا 0.5 PPM باشد که مشکل بیولوژیکی ایجاد نمی کند.

جندیقی همچنین گفت: مواد شیمیایی، فیزیکی و غیره مضر موجود در آب از دیگر کارهایی است که با تامین آب آشامیدنی سالم انجام می شود. ارزیابی ها به روش های مختلف انجام می شود. یعنی برخی ارزیابی ها روزانه، هفتگی، فصلی و سالانه انجام می شود.

رییس مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه تامین آب شرب بر عهده وزارت نیرو است، گفت: اگر وزارت بهداشت مشکلی در تامین آب آشامیدنی بیابد، این موضوع را انجام می دهد. به مسیول این موضوع اطلاع دهید.» ارتباط خوبی بین وزارتخانه های نیرو و بهداشت وجود دارد و این دو گروه با هم برای تامین آب آشامیدنی سالم و رفع مشکلات احتمالی همکاری می کنند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارزیابی خطر آب های آشامیدنی از سرچشمه / 2 وزارتخانه مسیول تامین آب سالم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارزیابی خطر آب های آشامیدنی از سرچشمه / 2 وزارتخانه مسیول تامین آب سالم"، کلیک کنید.