ادعای کاپیتان پرسپولس دروغ بود؟

ادعای کاپیتان پرسپولس دروغ بود؟

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت 17:15 دیروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. عصر این مسابقه کاغذها و دست نوشته های عجیبی در لباس مهمان پیدا شد و رسوایی های زیادی به راه افتاد.

در گزارش تینو مدرن آمده است: از جمله واکنش های متفاوتی که هر دو طرف ماجرا داشتند؛ امید الیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: ناگهان می بینیم که محل لباس میزبان و مهمان عوض شده و در ورودی رختکن نیز دیده می شود. برخی از خرافات برگ و “کلمات” یافت می شود. این چیزها شایسته ورزشکاران ما نیست. این مسایل زشت است و من امروز بسیار متاسفم و امیدوارم دیگر شاهد این مسایل در ورزش نباشیم. ما باید به بازیکنان ایمان داشته باشیم.”

حسین زرگر یک روز پس از این دیدار در پاسخ به سوال خبرنگار تینو مدرن مبنی بر تغییر اتاق میزبان و میهمان گفت: خیر، جای میزبان و مهمان تغییر نکرده است.

وی در این خصوص درباره مسیولیت تخلفات این قاعده تصریح کرد: وظیفه ناظر مسابقه گزارش وقایع مسابقه است. اینکه چه زمانی و چه تصمیمی در مورد این حادثه گرفته خواهد شد به ما بستگی ندارد.

تینو مدرن از یک منبع آگاه در ورزشگاه فولادشهر نشان می دهد که از 14 آبان ماه سال جاری و بازی ذوب آهن – تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر، میزبان و میهمان تغییری نکرده است. گفت ورزشگاه

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادعای کاپیتان پرسپولس دروغ بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادعای کاپیتان پرسپولس دروغ بود؟"، کلیک کنید.