آیت الله رییسی درس خدمت بی منت و شبانه روزی به مسیولین داد

آیت الله رییسی درس خدمت بی منت و شبانه روزی به مسیولین داد

تینو مدرن/خوزستان معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر اهواز گفت: سید الشهدایی خمیت درس ایثار و خدمت گردی را به مسیولان خدمت رسانی داد.

محمد خانچی امروز دوم خردادماه در بازدید از پروژه های عمرانی شهر اهواز در سوگواری شهادت سیدالشهدایی خمیت و هییت وی اظهار داشت: سید الشهدایی خمیت درس خدمت ایراد کرد. به مسیولان با خدمات خستگی ناپذیر و دایره ای خود دست و پنجه نرم می کند.

وی به 8 سفر شهید رییسی به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: 8 سفر یک رهبر به استان خوزستان بی سابقه بوده و نشان از اهمیت استان از نگاه این شهید بزرگوار دارد.

خانچی به سخنان شهید خمیت مبنی بر تبدیل استان به کارخانه ساختمان سازی اشاره کرد و گفت: توجه ویژه دولت سیزدهم و پرهیز از پروژه های ناتمام و معطل، استان را به کارخانه ساختمانی تبدیل کرده است. ما به او مدیونیم

وی همچنین در بازدید امروز خود از چهارراه شهدای غزه به هماهنگی دستگاه های اجرایی پرداخت و گفت: بی شک هماهنگی دستگاه های اجرایی سرعت اجرای پروژه ها در سطح استان را افزایش و دوچندان می کند. . شیرینی اجرای پروژه ها برای ذایقه مردم.

خانچی بیان کرد: با تمهیداتی که انجام شده انتظار داریم سرعت این پروژه دو برابر شود و در ابتدای سال تحصیلی جدید شاهد بهره برداری از این تقاطع باشیم.

وی امروز همچنین از پروژه تکمیل بلوار ولایت و چهارراه شرق اهواز، چهارراه شهید کجباف، تکمیل جاده صنعت فولاد و پارکینگ طبقاتی خیابان طالقانی و مراحل ساخت نهایی چهارراه غیرهمسطح بازدید کرد. شهدا غزه فلکه جمهوری.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی درس خدمت بی منت و شبانه روزی به مسیولین داد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی درس خدمت بی منت و شبانه روزی به مسیولین داد"، کلیک کنید.