آیا ادعای نکونام برای لغو اردوی امارات صحت دارد؟

سرمربی استقلال به دلیل کمبود بازیکن در اردوی خارجی تیمش را کاهش داد و بررسی های تینو مدرن نشان می دهد که تعداد بازیکنان استقلال در آن مقطع بسیار بیشتر از تعداد بازیکنانی بود که سرمربی او مدعی شده بود.

آیا ادعای نکونام مبنی بر لغو اردوی امارات صحت دارد؟

تینو مدرن:

استقلال قرار بود در تعطیلات نیم فصل برای برگزاری اردوی دوبی به امارات برود، اما جواد نکونام، رییس پیشاهنگی مدعی شد که تیمش در تعطیلی لیگ برتر با 13 بازیکن تمرین می کرد و به همین دلیل اردوی دوبی برگزار شد. عبور از.

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، استقلال این روزها با 26 بازیکن تمرین می کند که اسامی این بازیکنان به شرح زیر است: سید حسینی حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، مهدی. مهدی پور، پیمان بابایی، زبیرنیک نفس، جعفر سلمانی، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی، ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند، محمدرضا خالدآبادی، محمد جواد کیا، سامان تورانیان، محمدحسین عامیری، حمید عامری، عامری، عامری رافایل سیلوا و جلال الدین مشاریپوف.

از بین این بازیکنان سید حسین حسینی، روزبه چشمی در زمان برگزاری اردوی استقلال در اردوی تیم ملی حضور داشتند و رافایل سیلوا و جلال الدین مشاریپوف هنوز به استقلال نیامده بودند اما از طرفی حسام اسکندری که به تازگی به استقلال پیوسته بود. آستارا شهرداری در تمرین حضور داشت بنابراین مشخص است زمانی که باشگاه استقلال اردوی دوبی را آماده کرد، 23 بازیکن در تمرین جواد نکونام حضور داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیا ادعای نکونام برای لغو اردوی امارات صحت دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیا ادعای نکونام برای لغو اردوی امارات صحت دارد؟"، کلیک کنید.