آمادگی متروی تهران برای سال تحصیلی جدید/ استقرار تیم‌های تعمیراتی اضطراری در ایستگاه‌های پرتردد مترو

آمادگی متروی تهران برای سال تحصیلی جدید/ استقرار تیم‌های تعمیراتی اضطراری در ایستگاه‌های پرتردد مترو

مدیرعامل شرکت خدمات مترو تهران با اشاره به آماده سازی مترو برای آغاز سال تحصیلی از اعزام اکیپ های تعمیرات اورژانسی برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه های مترو پرتردد خبر داد.

رضا محمدنژاد در گفت وگو با تینو مدرن وی در خصوص تمهیدات تینو مدرن ماهی برای مترو با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: متروی تهران همزمان با افتتاح مدارس و دانشگاه ها و بر همین اساس از ابتدای شهریورماه، توسعه گردشگران و گردشگری را افزایش می دهد. . ، طرح استقبال از تینو مدرن در شرکت مترو مطرح شد

وی با بیان اینکه ارتقای کیفی و رفع نواقص را در دستور کار قرار داده ایم، تصریح کرد: در ابتدای بهار تحصیلی سعی کردیم از حداکثر توان انسانی برای تعدیل و رفع نقص ناوگان متروی تهران و آماده سازی امکانات استفاده کنیم. و تجهیزات ایستگاهی اعم از آسانسور و آسانسور و برای سهولت در تردد مسافران به ویژه در مبادی ورودی و خروجی نسبت به رفع موانع، تجمع دستفروشان و متکدیان در داخل ایستگاه ها اقدام شود. با حضور نیروی انتظامی

محمدنژاد در ادامه سخنان خود به نظافت و شستشوی واگن ها، نظافت سطح ایستگاه و ساختمان، مسقف و نظافت کف و دیوار سالن ها، محل راه آهن، سرویس های بهداشتی و صندلی ها و شستشوی سطح پرداخت. ساختمان های اداری، پایانه ها و تعمیر و نوسازی. ساختمان ها و غارها و گفت: تیم های تعمیر اورژانس در ایستگاه های پرتردد مترو برای رفع ایرادات احتمالی مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه همانند سال های گذشته در ابتدای مهرماه موضوع استفاده رایگان از مترو برای دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب، اظهار داشت: در این خصوص با استفاده از مترو در سال 1394، در دستور کار قرار گرفت. وی گفت: به منظور ایمن سازی محل ایستگاه های مترو و جلوگیری از نزدیک شدن دانش آموزان به ریل های راه آهن، ماموران انتظامی در ایستگاه ها مستقر می شوند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی متروی تهران برای سال تحصیلی جدید/ استقرار تیم‌های تعمیراتی اضطراری در ایستگاه‌های پرتردد مترو" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی متروی تهران برای سال تحصیلی جدید/ استقرار تیم‌های تعمیراتی اضطراری در ایستگاه‌های پرتردد مترو"، کلیک کنید.