آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از آمادگی 500 آتش نشان برای تامین امنیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با تینو مدرن وی در خصوص تدارکات سازمان آتش نشانی تهران برای سالگرد درگذشت معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: آتش نشانی های شهر تهران همزمان با ایام درگذشت در 70 نقطه اطراف بقعه متبرکه مستقر می شوند. سالگرد. بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و 138 ایستگاه آتش نشانی پایتخت در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه در اطراف محل برگزاری مراسم، نیروهای آتش نشانی با تجهیزات، موتورسیکلت و خودروهای عملیاتی مستقر هستند و به صورت همه جانبه ایمن سازی این مراسم را بر عهده دارند، گفت: 500 دستگاه خودروی آتش نشانی و 210 دستگاه خودروی سبک و سنگین، آتش نشانی موتورها در 70 نقطه از جمله درهای ورودی بقعه متبرکه، پارکینگ ها، صحن ها، دره ها، بزرگراه ها و خیابان های منتهی به بقعه امام خمینی (ره)، جاده اهدایی تهران-قم و … قرار می گیرد. مسیول امنیت مراسم باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تصریح کرد: از عصر امروز یکشنبه سیزدهم خرمانان نیروهای آتش نشانی در نقاط از پیش تعیین شده مستقر هستند و تا پایان مراسم در مسیرهای آتش نشانی ادامه خواهند داشت. و عادی سازی ترافیک راه ها همچنین در این مراسم علاوه بر جانمایی ها، مدیران عملیاتی نیز با خودروهای خود از ایستگاه های آتش نشانی بازدید خواهند کرد.

ملکی همچنین به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز حادثه در حین شرکت در این مراسم، تدابیر امنیتی را در نظر گرفته و در صورت مواجهه با حادثه احتمالی، ضمن حفظ آرامش، مراتب را سریعاً به سامانه 125 یا آتش نشانی محل اطلاع دهند. به مکان نگاه کنید.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران"، کلیک کنید.