آقای پزشکیان! این دو دختر مصداق تنها قولتان به مادر شهید بودند

آقای پزشکیان! این دو دختر مصداق تنها قولتان به مادر شهید بودند

فقط حرف شما آقای رئیس جمهور!

من به مسعود مزیکیان رای دادم، چون در بین همه قول هایی که در مورد پولشویی می توانست بدهد، فقط یک قول داده بود. برای فرزندان ایران بایستید. وی در همان روز خطاب به مادر شهیدی که در فرودگاه شیراز روی ویلچر نشسته بود گفت: من با جان و دل برای پسران و دختران ایرانی ام در خیابان ها می جنگم و سعی می کنم مانند فرزندانم از آنها محافظت کنم. “

بالاخره 50 روز از این بیانیه می گذرد اما اکنون حداقل 3 روز از انتشار خبر برخورد تلخ و غیرقانونی برخی از افسران گشت نور می گذرد. فیلم حمله فیزیکی به دو دختر 14 ساله به دلیل مشکل حجاب. همان چیزی که باید خط قرمز دولت آقا می بود. البته ویدئویی که توضیح داده شده مربوط به دو ماه پیش است، اما همه منتظریم ببینیم آقای مزیکیان چگونه پای تنها وعده جدی خود به مردم می ایستد.

تا امروز از دولت چهاردهم چیزی جز پاسخ آقای عارف برای سبک کردن بار ندیدیم.

زیرا اگر تنها وعده توقف است، آقای رئیس جمهور در این زمینه اختیارات لازم را دارد و باید از همه ابزار در دستان خود برای رسیدگی به فرزندان مردم استفاده کند و نشان دهد که فردی ایستاده است. بگو. تا انتخابات بعدی، 50 درصدی که رای ندادند نباید به رای دهندگان بگویند: “می بینید، این فقط برای رای روز انتخابات شما بود!”

هرچند هنوز شورای وزیران رای اعتماد نگرفته است، اما رئیس جمهور و دولتش به خوبی می دانند که چنین صحنه هایی مصداق بارز افکار عمومی و تهدیدات امنیت ملی است.

اگرچه در دستگاه قضایی کشور پرونده ای برای این رفتار تشکیل شده است، اما دولت جدید قول داد با مساعدت دولت در شورای امنیت ملی و اختیارات محوله به وزیر کشور، با این رفتار خشن برخورد کند بالاترین مقامات قانون برای این رفتار.

چرا خبر تعلیق و برخورد ماموران خاطی به مردم گزارش نشد و آنها را مجبور به اجتناب از این برخوردها کرد؟

اگر آن وجهه اخلاقی را که از کلام حضرت دارید دارید. آنچه را که امیر درباره ایستادگی در برابر ظلم گفته است، باور کنید، امروز او در برابر همه مردم کشورش مسئول است. مسئول اشک های این دو دختر 14 ساله و خانواده هایشان و جامعه که اکثر آنها در انتخابات نشان دادند که مخالف رفتار خشونت آمیز به نام حجاب و انجام فرایض دینی هستند.

یادتان هست وقتی به مسجد می رفتید، پیرمردی به شما توصیه می کرد که در مورد حجاب خشن رفتار کنید و شما می گفتید: اگر بی حجاب هستند آنها را بزنیم؟

الان هم همین اتفاق برای بچه های مردم افتاد. برای محافظت از فرزندان خود چه می کنید؟ ناگفته نماند که این دختر بی حجاب دختر من است.

اگر وزیر کشور شما در مقابل دولت باشد و به برنامه های شما عمل نکند، هزار راه دارید که ضامن وظایف او باشید. شما می توانید امروز به عنوان رئیس جمهور به عنوان اولین مسئول حفظ قانون اساسی و حقوق شهروندی نامه ای به قوه قضائیه بنویسید و گزارش شفافی از مقابله با متخلفان به مردم ارائه دهید تا نشان دهید که با این موضوع موافق هستید. . بچه های ایرانی

ما نمی خواهیم، ​​اما نمی توانیم بگوییم که متاسفیم، آقای. یک ماه از انتخاب شما به عنوان اولین رئیس جمهور کشور می گذرد و احتمالا اولین رئیس جمهوری هستید که پس از رای مردم نشست خبری با خبرنگاران برگزار نکرده اید.

ما نگرانیم دکتر نگران باشید که فرصت اصلی ایستادن در مقابل صدای مردم را از دست بدهید و دوباره این سرمایه اجتماعی فکر کند سکوت و بی تفاوتی بهتر است.

مردم باید هزینه های خود را از ایالت ها جدا کنند و تندروها هر طور که بخواهند بر کشور حکومت خواهند کرد.

4141

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آقای پزشکیان! این دو دختر مصداق تنها قولتان به مادر شهید بودند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آقای پزشکیان! این دو دختر مصداق تنها قولتان به مادر شهید بودند"، کلیک کنید.