آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اندیشه و بندر دیر

آغاز اجرای پروژه فیبر نوری ایرانسل در شهرهای اندیشه و بندر دره

در ادامه طرح توسعه فیبر نوری ایرانسل در شهرهای مختلف کشور، عملیات اجرایی این طرح در شهرهای اندیشه و بندر دره آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، پروژه فیبر نوری منازل و کارگاه های ایران (FTTx) در شهرهای اندیشه استان تهران و بندر دیر در استان بوشهر آغاز شده است. به طوری که به طور کلی پروژه های توسعه فیبر نوری ایرانسل. در 61 شهر در برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایرانسل.

فیبر نوری | ایرانسل

همچنین پروژه های فیبر نوری ایرانسل برای منازل و کارخانجات (FTTx) در شهرستان اندیشه با 525 میلیارد ریال به طول 45 کیلومتر و در شهرستان بندر دیر با 200 میلیارد ریال و طول پروژه آغاز شد. . از 18 کیلومتری پس از اتمام عملیات حفاری و سایر مراحل عملیات اجرایی، مردم و مشاغل می توانند با ارائه درخواست از اینترنت پرسرعت فیبر نوری ایرانسل در شهرهای اندیشه و بندر دیر بهره مند شوند. این میزان نصب فیبر در این دو شهر جمعیت 35 هزار و 600 خانواری در شهرستان اندیشه و 13 هزار و 200 خانواری در شهرستان بندر را پوشش می دهد.

فیبر نوری | ایرانسل

پیش از این در 7 اردیبهشت 1402 سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت ایرانسل مبتنی بر فیبر نوری در مراسمی توسط رئیس جمهور وقت افتتاح شد. در این مراسم سرویس اینترنت فیبر نوری موسوم به «فیبر برای منازل و ادارات (FTTx)» در قالب «طرح ملی منازل و مشاغل فیبر نوری» و بابل در استان مازندران راه اندازی شد. اولین شهر ایرانسل این سرویس را دریافت کرد. همچنین در بیست و ششم بهمن ماه 1402 در شهرستان بابل در استان مازندران با حضور وزیر ارتباطات ایران، اینترنت پرسرعت فیبر نوری منازل و ادارات (FTTx) ایران تکمیل شد.

فیبر نوری | ایرانسل

همچنین ایرانسل در مرداد ماه 1402 مجوز یکپارچه خدمات شبکه و ارتباطات (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد. ایرانسل با دریافت این مجوز رسما به جمع ارائه دهندگان خدمات ارتباط ثابت مبتنی بر فیبر نوری (FTTx) و سایر خدمات ارتباطی مرتبط با تاییدیه فوق پیوست. پروژه های توسعه فیبر نوری ایرانسل در ۶۱ شهر کشور از جمله ماهدشت، کمال شهر و محمد شهر از استان البرز، تبریز از استان آذربایجان شرقی، بوکان، ماکو، مهاباد و میاندوآب از استان آذربایجان غربی، بندر دیر، خرموک، برازجان می باشد. و گناوه از بوشهر، چاردنگ، گلستان، اندیشه، شهریار، کهریزک، شهیدشهر، فردوسیه و سباشهر از استان تهران، سبزوار از استان خراسان، رضوی، شاهرود، دامقان، سمنان، گرمسار، میامی و مهدیشهر از استان سمناندرا، شیراز، مرودش اقلیدس، جهرم، داراب، فسا و نورآباد ممسنی از استان فارس، بابل، جویبار و قائم شهر از استان مازندران، اراک و خمین از استان مرکزی، خمینی شهر، داران و نجف آباد از استان اصفهان، آبادان، خرمشهر، استان کوت عبدالله از استان خوزستان هستند. قیدار، خرمدره و زنجان از استان زنجان، الوند، محمدیه، آبیک، بوئین زهرا و اقبالیه از استان قزوین، یاسوق، دهداش، دوگنبدان و چرام از استان کهگیلویه و بویراحمد، خرماتو از استان لرستان و ابوموسی و بستک از استان زنجان. استان هرمزگان. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اندیشه و بندر دیر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اندیشه و بندر دیر"، کلیک کنید.