آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی/بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع

در غرفه خبرگزاری تینو مدرن گفته شد؛

آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی، بیشترین پذیرش در آموزش و پرورش و وزارت دفاع است.

معاون بنیاد ملی نخبگان از آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: سال گذشته بیشترین جذب نخبگان در وزارت آموزش و پرورش و امسال در وزارت دفاع بوده است.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ای ایران از 29 بهمن ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه خبرگزاری ها، مطبوعات، پایگاه های خبری و … حضور دارند و مسیولان بسیاری از نهادها از غرفه های موجود این نمایشگاه بازدید کردند.

خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن نیز در بیست و چهارمین نمایشگاه حضور داشت. این غرفه میزبان مسیولان در حوزه های مختلف است.یکی از مهمانان خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن دکتر. سید سلمان سید عقحی، معاون بنیاد ملی نخبگان وی در غرفه خبرگزاری تینو مدرن حضور یافت و به سوالات این خبرنگار رسانه پاسخ داد.

صیدفقهی در پاسخ به این سوال خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری «تینو مدرن» که کدام نهاد نخبگان بیشتری را جذب کرد، گفت: سال گذشته فراخوان موسسات منتشر شد و پس از آن 1400 نفر در دستگاه های اداری پذیرش شدند.

وی همچنین گفت: امسال فراخوان جدیدی اعلام کرده ایم و حدود 25 هزار نفر برای دریافت هییت های اجرایی نام خود را ثبت کرده اند که از این تعداد حداکثر 4 هزار نفر با توجه به شرایط انتخاب می شوند.

به گفته معاون بنیاد ملی نخبگان، فراخوان بعدی برای جذب هزار نفر در اسفندماه منتشر می شود. به طور کلی امسال 5 هزار نفر را در نهادهای اداری مشارکت خواهیم داد.

وی در خصوص استقبال هیات های اجرایی برای جذب نخبگان گفت: تعداد هیات های اجرایی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است; سال گذشته برخی از دستگاه ها در فراخوان اول شرکت نکردند که بخشی از آن به دلیل عدم ارتباط بود و امسال آن دستگاه ها اضافه شده است.

سیدا فقاهی تصریح کرد: وزارت امنیت، نفت، نیرو، کشور، جهاد کشاورزی در این فراخوان درخواست داده اند. تعدادی از تشکل های مستقل امسال در این فراخوان شرکت کرده اند، اما فراخوان بنیاد ملی نخبگان مربوط به دستگاه های اجرایی و خارج از وزارتخانه ها است (سازمان های مستقلی که زیر نظر دولت کار می کنند و زیر نظر دولت نیستند مشمول این فراخوان می شوند. ) ، اما تعداد کمی از موسسات در این فراخوان شرکت کردند).

قایم مقام بنیاد ملی نخبگان افزود: طبق آخرین آمار، نهادی که در سال گذشته بیشترین شنوایی و استخدام را داشته، وزارت آموزش و پرورش بوده که بیشترین تقاضای کار را داشته است، اما معتقدم امسال این وزارتخانه بوده است. وزارت آموزش و پرورش. دفاع یکی از بهترین شرکت کنندگان بود که بیشترین تعداد شرکت کننده را داشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی/بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی/بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع"، کلیک کنید.