آخرین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به پاریس ۲۰۲۴ برگزار شد

آخرین جلسه هماهنگی هیئت اعزامی به پاریس 2024 برگزار شد

با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان کمیته ملی المپیک؛ آخرین جلسه هماهنگی هیئت اعزامی به پاریس 2024 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری تینو مدرن، آخرین گردهمایی، هماهنگی و نشست عملی روسای فدراسیون ها، سرپرستان و کادر فنی رشته ها عصر امروز با حضور کیومرث هاشمی برای سی و سومین دوره مسابقات برگزار شد. بازی های المپیک 2024 پاریس. محمود خسروی وزیر ورزش و جوانان رئیس وفا، گلمرضا نورزی محین فرهادی زاد نایب رئیس و سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس هیئت اعزامی بازی های 2024 پاریس در سالن فارسی برگزار شد. استاد آکادمی ملی المپیک

در ابتدای این دیدار که با پخش کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، سید مناف هاشمی ضمن خیرمقدم به مدعوین، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه و تشریح کرد. تا حالا. با تشکر از حمایت های وزارت ورزش: «در این جلسه اطلاعات لازم در مورد بازی ها به شما ارائه خواهد شد و در صورت وجود سوال و ابهام سعی در رفع آن ها خواهیم داشت.

در ادامه کمیته های مختلف نظارتی شامل فنی، ارتباطات، بانوان، بین الملل، کنترل پزشکی و دوپینگ، حراست و حفاظت، تشریفات و خدمات گردشگری، حراست از ورزشکاران، مرکز نظارت فرهنگی و ملی، گزارش تفصیلی به طرق مختلف ارائه شد. فعالیت های انجام شده در چند ماه گذشته و همچنین الزامات لازم در طول برگزاری بازی ها و آخرین اطلاعات کمیته برگزاری و میزبانی بازی ها از قبیل تشریفات، ایاب و ذهاب، اسکان و مسابقات ورزشکاران. و رعایت ضوابط مورد نیاز به صورت جداگانه توسط مدیر هر واحد به اعضای جلسه ارائه شد و در پایان هر توضیح به سوالات و سوالات احتمالی مسئولین حوزه های اعزام پاسخ داده شد.

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک نیز تلاش فدراسیون های اعزامی به المپیک پاریس را ارزیابی کرد و گفت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم مشکلات فدراسیون ها را برای آمادگی حل کنیم. آماده سازی برای آماده سازی یک کاروان خوب در این مسابقات.

وی همچنین نیازها و موارد ضروری را به روسای فدراسیون ها، سرپرستان و مربیان حوزه سفر ابلاغ کرد. بالاخره وزارت ورزش و جوانان و وزیر ورزش در این زمان در کنار ما بودند، لذا از شما تشکر می کنم مخصوصاً که همه شما عزیزان تجربیات بسیار ارزنده ای دارید و امیدوارم از دعای الهی و دعای مردم و با تلاش نمایندگان ورزش کشورمان شاهد حضور شایسته در این بازی ها خواهیم بود

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پایان با وجود قدردانی از زحمات مسئولان کمیته ملی المپیک و خدا قوت فدراسیون های ورزشی گفت: وزارت ورزش هم در کنار شما آقایان بود. و قطعاً جایزه خوبی برای ورزش المپیک خواهیم گرفت و امیدواریم.» نمایندگان کشور در المپیک 2024 پاریس.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به پاریس ۲۰۲۴ برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به پاریس ۲۰۲۴ برگزار شد"، کلیک کنید.