پیروزی لیورپول تحت الشعاع شب جنون آمیز استمفوردبریج / چلسی فاتح بازی بازگشت ها شد!

پیروزی لیورپول تحت الشعاع شب جنون آمیز استمفوردبریج / چلسی فاتح بازی بازگشت ها شد!

هفته سی و یکم لیگ برتر پر از 2 بازی مهم بود، در این بازی ها لیورپول موفق شد شفیلد یونایتد را شکست دهد و چلسی در یک شب فوق العاده در نبردی هیجان انگیز با شیاطین سرخ پیروز شد.

به گزارش خبر تینو مدرن، لیورپول در نیمه دوم با گل بردلی مبهوت شد و با گل ابتدایی نونز پیش افتاد اما موشک تماشایی مک آلیستر در دقایق پایانی به استقبال یاران کلوپ رفت و خاکپو در آخرین ثانیه ها گل تساوی را به ثمر رساند. شوت زد و در نهایت لیورپول با نتیجه 3-1 از سد حریف خود گذشت.

اما شب فراموش نشدنی جزیره در استمفورد بریج اتفاق افتاد. جایی که چلسی تا دقیقه 20 با 2 گل از یونایتد پیش بود اما قبل از پایان نیمه اول شاگردان تنهاچ با گل های گارناچو و فرناندس به بازی برگشتند.

در نیمه دوم گارناچو بازگشت شاگردان مردان هلندی را کامل کرد اما درام اصلی در وقت اضافه رقم خورد. در دقیقه 99 دالوت با اشتباه خود یک پنالتی به سود پالمر گرفت و زمانی که تصور می شد بازی با تساوی به پایان برسد، کول پالمر یک دقیقه بعد هت تریک خود را تکمیل کرد و گل چهارم شاگردان پوچتینو را به عنوان لندن به ثمر رساند. آبی ها در یک شب دیوانه کننده مقابل یونایتد پیروز شدند

چلسی پس از 7 سال بدون پیروزی مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر موفق شد این طلسم را بشکند اما تنهاچ رکورد منفی و تلخ دیگری را به نام خود ثبت کرد. از سال 1989 تا 1990 این اولین بار است که شیاطین سرخ 17 بار در یک فصل شکست می خورند و با این شکست کارشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دشوارتر می شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی لیورپول تحت الشعاع شب جنون آمیز استمفوردبریج / چلسی فاتح بازی بازگشت ها شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی لیورپول تحت الشعاع شب جنون آمیز استمفوردبریج / چلسی فاتح بازی بازگشت ها شد!"، کلیک کنید.