پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»

پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»

پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس گفته های یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس، پروژه ای است که منافقین برای خانواده موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از این نارگیل سوخته برای تحریم انتخابات ایران استفاده کنند.

به گزارش تینو مدرن، یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس گفت: گروهک تروریستی منافکین سناریوی تحریک میرحسین موسوی را مجددا فعال کرد و وی را مجبور به نوشتن کلماتی خلاف عرف کرد.

این منبع آگاه افزود: گروهک جنایتکار منافقین به اردشیر امیرجمند نزدیکترین و مورد اعتمادترین مشاور میرحوس موسوی اعلام کرده است تا طبق الگویی که منافقین قبلاً در قالب شورای ملی اجرا کرده اند برای وی تشکیلاتی بسازد. مقاومت اردشیر امیر ارجمند نیز طرح گروه نفاق را با چند تن از اصلاح طلبان تندرو با سابقه نفاق از جمله «قربان ب»، «حصین ر» و «سعید م» زندانی با موضع گیری داخلی در میان گذاشت. او هدف تشکیل گروهی به نام «جبهه مقاومت ملی» را به روشنفکران تحمیل کرد.

وی همچنین درباره واکنش موسوی به این پیشنهاد گفت: میرحوس موسوی نیز مانند سایر موارد، کورکورانه اظهارات امیر ارجمند را می پذیرد و اجرا می کند و با پذیرش اصل طرح، از نامبرده و دو نفر دیگر درخواست می کند ابتدا بنویسند. توافق برای جبهه مذکور و ثانیاً اعضا به عنوان شورای مرکزی سازمان برای پیگیری جبهه سازمان تعیین می کنند.

این منبع آگاه درباره اعلام وجود این جبهه نیز گفت: منافقین به امیر ارجمند تاکید کرده اند که اعلام موجودیت جبهه ملی مقاومت قبل از 25 بهمن اعلام شود. از این رو با معرفی برخی افراد و تایید گروهک تروریستی منافقان، گروهک منافقین و تندروهای فیتن 88 و تجزیه طلبان روژاوا به عنوان شورای مرکزی منصوب شدند. بر اساس بیانیه مذکور، خود میرحسون موسوی باید با انتشار بیانیه ای انتخابات آتی را تحریم کرده و تشکیل جبهه مقاومت ملی یا شورای ملی مقاومت را اعلام کند.

این منبع آگاه درباره اردشیر امیرارجمند با گروهک منافقین و سازمان های اطلاعاتی نیز گفت: اردشیر امیرارجمند یکی از اسرای فیتن 88 بود که از سوی گروهک منافقین مجوز گرفت و به صورت غیرقانونی از کشور متواری شد و ابتدا در اردوگاه ماند. برادر وی از اعضای قدیمی و از سرکردگان فعلی گروهک منافقین است و به همین دلیل سران اصلاح طلبان نسبت به وی مشکوک بوده و با همکاری نزدیک وی برای اصلاحات موافق نبودند. علاوه بر این، اسناد زیادی از رابطه قدیمی امیر ارکومند با سازمان اطلاعات فرانسه وجود دارد و حتی پس از مرگ ابوالحسن بنی صدر، این سرویس آپارتمانی را که پیش از این اردشیر در اختیار امیر ارجمان قرار داده بود، داده است.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»"، کلیک کنید.