واکنش معاون ابراهیم رییسی به بار مالی لایحه حجاب

واکنش معاون ابراهیم رییسی به بار مالی لایحه حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تینو مدرن، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با همشهری درباره طرح قانون عفاف و حجاب گفت: طرح قانون حیا و حجاب بار مالی داشت که دولت آن را پذیرفت. . اما در آینده مجلس باید این طرح را به شورای طلافروشان بفرستد، به نظر می رسد هنوز انجام نشده است.

رییس مجلس به سوال حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به 75 درصد کاندیداها یعنی حدود 15 هزار نفر در انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده اند، رقابت جدی در همه زمینه ها وجود خواهد داشت. همچنین قدرت اصلاح طلبان برای حضور کامل در انتخابات مجلس کافی است. در استان هایی که رفتم متوجه شدم اکثر اصلاح طلبان پذیرفته شده اند. تایید شد که برخی از نمایندگان دوران در جبهه انقلاب و برخی در جبهه اصلاحات هستند. احزاب اعتدال و توسعه، ندای ایرانیان، اعتداد ملی و کارگزاران نیز در میدان انتخابات تایید و آماده خواهند شد. انتخابات با شور و نشاط برگزار می شود و همه سلایق مردم در انتخابات گنجانده می شود.

حسینی در پایان تایید کرد: افرادی که نامزدها را نمی شناسند نیز می توانند با افراد معتمد مشورت کرده و کاندیدای خود را انتخاب کنند.

219218

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش معاون ابراهیم رییسی به بار مالی لایحه حجاب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش معاون ابراهیم رییسی به بار مالی لایحه حجاب"، کلیک کنید.