هشدار وزارت بهداشت درباره فعالیت پرستارنماها؛ «پرستاری در منزل» را از مراکز معتبر دریافت کنید

هشدار وزارت بهداشت درباره فعالیت پرستارنماها؛ «پرستاری در منزل» را از مراکز معتبر دریافت کنید

معاون پرستاری وزارت بهداشت نسبت به فعالیت غیرحرفه ای و غیر پرستاری در حوزه خدمات پرستاری در منزل و دشواری شناسایی آنها در هنگام تخلفات هشدار داد و به پرستار شدن شهروندان توجه کرد. در خانه. خدمات فقط از وب سایت های معروف دانشگاه های علوم پزشکی. انجام دهید

دکتر عباس عبادی در گفت وگو با تینو مدرن. وی در خصوص ارایه خدمات پرستاری در منزل و گزارش فعالیت غیر پرستاران و مشکلات ناشی از عملکرد آنها، تصریح کرد: توصیه وزارت بهداشت این است که خدمات پرستاری در منزل تنها از مراکز مورد تایید دانشگاه های علوم پزشکی دریافت شود. زیرا مراکز معتبر تحت نظارت و نظارت دقیق دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت هستند. فهرست این مراکز در پرتال و سایت تمامی دانشگاه های علوم پزشکی نیز موجود است.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت دانشگاه های علوم پزشکی از خدمات پرستاری در منزل بهره مند شوند، گفت: تبلیغاتی که در فضای مجازی و برخی جاهای دیگر انجام می شود مورد قبول وزارت بهداشت نیست و در این صورت نظارت بر آنها چه ضرر مالی و چه جانی عزیزان سخت است. اما وزارت بهداشت همچنان از مردم حمایت می کند و این مشکلات در حال رصد است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت به نحوه نظارت وزارت بهداشت بر کار مراکز پرستاری در منزل اشاره کرد و درباره نحوه ورود وزارت بهداشت برای شناسایی مراکز غیرمجاز و ارتباط با آنها گفت: اینها مراکز شناسایی شده است. و برخی از آنها مکان فیزیکی در اختیار ندارند و از فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می کنند و در صورت شناسایی و یا گزارشی به مردم برخورد جدی و قانونی خواهیم داشت.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار وزارت بهداشت درباره فعالیت پرستارنماها؛ «پرستاری در منزل» را از مراکز معتبر دریافت کنید" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار وزارت بهداشت درباره فعالیت پرستارنماها؛ «پرستاری در منزل» را از مراکز معتبر دریافت کنید"، کلیک کنید.