نگاه گره گشای آیت الله شهید رییسی در حوزه های مختلف و عرصه مدیریت شهری

نگاه گره گشای آیت الله شهید رییسی در حوزه های مختلف و عرصه مدیریت شهری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نظر متناقض آیت الله شهید رییسی در حوزه های مختلف و حوزه مدیریت شهری گفت: بدون شک راه و روشی که رییس جمهور شهید آغاز کرده است، توسط همه مسیولان کشور دنبال خواهد شد.

احمد صادقی در گفت وگو با تینو مدرن. وی شهادت آیت الله رییسی و هییت همراه را تسلیت گفت و بر دغدغه های آنان در زمینه هایی مانند آلودگی هوا و مشکلات شهری تاکید کرد و گفت: شهید آیت الله رییسی در دولت سیزدهم حمایت همه جانبه ای را از مدیریت شهری به منظور رفع مشکلات انجام داد. در مناطق مختلف مشاهده شد.

همه مقامات راه او را دنبال خواهند کرد

عضو شورای شهر تهران همچنین گفت: در این دولت و با همت شهید آیت الله رییسی بود که قرارداد خرید واگن جدید احیا شد و با حمایت دولت بود که توسعه کمربند سبز انجام شد. شهر تهران به رکورد جدیدی دست یافت، به گونه ای که سال گذشته توسعه کمربندی سبز شهر تهران بیش از همه زمان های گذشته بود که دغدغه خدمت رسانی به مردم برای حل معضل آلودگی هواست. مشکلات اصلی شهروندان در مسیر درست حل خواهد بود.

وی تاکید کرد: بدون شک راه و روشی که شهید آیت الله رییسی آغاز کرد، توسط همه مسیولان کشور دنبال خواهد شد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاه گره گشای آیت الله شهید رییسی در حوزه های مختلف و عرصه مدیریت شهری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاه گره گشای آیت الله شهید رییسی در حوزه های مختلف و عرصه مدیریت شهری"، کلیک کنید.