فرزندان شهدا تابلوی تمام عیار آرمان های پدران خود هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

فرزندان شهدا تابلوی تمام عیار آرمان های پدران خود هستند - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، امیر حسین قاضی زاده هاشمی ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم (ویژه آقایان) در مشهد اظهار داشت: مسابقات قرآن این بنیاد به گونه ای برگزار می شود که سبک زندگی قرآنی باشد. و آموزش مبتنی بر آموزش. بر قرآن ملاک برنامه های آموزشی است، آن را بگیرید و از آن بهره مند شوید.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان شهدا و ایثارگران گفت: خواندن و فهم قرآن به تدریج زندگی ما را متحول می کند و قرآن خوان دارای تقوا می شود و خداوند مومن را حفظ می کند.

وی گفت: شما خانواده و فرزندان شهدا، تصویر کامل و کامل آرمان و هستی شناسی نیاکان خود هستید و مسیولیت بیشتری دارید.

خزی زاده همچنین گفت: شما اهل قرآن هستید و نیاکانتان در امر قرآنی پیشرو بوده اند و اکنون مسیولیت این الگوی زندگی بر دوش شماست.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی، امت و آیین های سازمان شاهد و ایثارگر نیز گزارشی از سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارایه کرد و گفت: این مسابقات بیش از 7000 مسابقه در سطح کشور است. در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری مردم شهرستانی، 3000 نفر از سطح استانی و 500 نفر از سطح کشوری با هم به رقابت پرداختند.

مهدی متین پور همچنین گفت: مرحله کشوری این مسابقات هشتم بهمن ماه با حضور بیش از 300 نفر در قسمت بانوان برگزار شد و امروز شاهد افتتاحیه مسابقات با حضور بیش از 200 آقایان هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرزندان شهدا تابلوی تمام عیار آرمان های پدران خود هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرزندان شهدا تابلوی تمام عیار آرمان های پدران خود هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.