شگفتی بزرگ تیم لیگ یکی در جام حذفی

شگفتی بزرگ تیم لیگ یکی در جام حذفی

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ تیم های فوتبال خوزستان و چادرملو اردکان از ساعت 16 بعدازظهر امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام باشگاه های کشور در ورزشگاه شهدای فولده شهر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

تک گل این رقابت ها را علی طاهران در دقیقه 8 90 به ثمر رساند و شاگردان سعید اخباری راهی مرحله یک شانزدهم جام حذفی شدند. به این ترتیب پولا خوزستان هم مدافع صنعت نفت آبادان شد و دومین تیم لیگ برتری شد که از جام صعود بیرون آمد.

تاکنون تیم های پکان تهران، فجرسپاسی شیراز، مس کرمان، مس سنگون، سایپای تهران، گلگهار سیرجان، ذوب آهن اصفهان، استقلال ملاثانی و چادرملوی اردکان به مرحله یک هشتم رقابت های فوتبال حذفی باشگاه های کشور راه یافته اند.

همچنین دیدار امروز چوکا طلاش و تراکتورسازی تبریز که قرار بود در ورزشگاه سردار سنگال شهر رشت برگزار شود، به دلیل غیبت تیم چوکا لغو شد تا هیات انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد. تصمیمات لازم در این بازی

این مرحله از مسابقات فردا با 3 دیدار بر اساس برنامه زیر برگزار می شود:

ملوان بندر انزلی – شیراز شهر ساعت 15:00 ورزشگاه تاکسی بندر انزلی
نساجی مازندران – آلومینیوم اراک ساعت 15 ورزشگاه شهید وطنی قایمشهر
هوادر تهران – استقلال خوزستان، ساعت 15:00 تهران، ورزشگاه قوامین پاس شهدا

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شگفتی بزرگ تیم لیگ یکی در جام حذفی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شگفتی بزرگ تیم لیگ یکی در جام حذفی"، کلیک کنید.