رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

تینو مدرن:

ابوالفضل جلالی، هوادار خلاق استقلال که در بالای جدول گلزنان لیگ قرار دارد، در بازی با تراکتورسازی نتوانست موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی آن بود. برای این.

در بازی های پیش دبستانی استقلال، زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه قرار می گیرند، با پاس دادن از خط دفاعی و دریافت توپ در سمت چپ، جلالی توپ را در حرکت پاس می دهد و باعث سردرگمی می شود. از حریف دفاع کرد و روی دروازه حریف محکم کرد، در بازی شمس آذر مهرداد محمدی در محوطه جریمه به توپ رسید و گل اول استقلال را به ثمر رساند.

حساسیت دیدار تراکتورسازی و استقلال باعث شد تا دو تیم در خط هافبک و دفاع همسو شوند و این موضوع فضای کمتری را در اختیار مهاجمان تیم و مدافعان این تیم برای دویدن و فرار از حمله مستقیم قرار داد. حرکت انفجار ابوالفضل جلالی در این دیدار صورت نگرفت.

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز، در ایجاد موقعیت در این دیدار چندان موفق نبود و نتوانست یک پاس گل را به نام خود ثبت کند، بنابراین این دو بازیکن به ترتیب با 9 و 8 بازیکن همچنان در صدر فهرست گلزنان قرار دارند. بازیکنان لیگ و روبرتو تورس با یک پاس گل مقابل مس رفسنجان با 6 پاس گل به سمت آنها فرستاد.

جلالی در 4 بازی متوالی برای استقلال پاس گل داده بود و این دیدار پایانی بر روند خوب او بود و باید دید در هفته های آینده چگونه پیشرفت خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد"، کلیک کنید.