حکم یوفا درباره شادی گل بلینگام

حکم یوفا درباره شادی گل بلینگام

تینو مدرن:

جود بلینگهام پس از تساوی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسلواکی در یورو 2024، توسط کمیته انضباطی یوفا به دلیل جشن نامناسب گلش روی نیمکت جریمه خواهد شد. بنابراین ستاره انگلیس می تواند در یک چهارم نهایی روز شنبه مقابل سوئیس بازی کند و فقط جریمه خواهد شد.

جاد بلینگهام از محرومیت سنگین اجتناب کرد زیرا حادثه گلزنی دمیرال بین ترکیه و آلمان به یک حادثه دیپلماتیک تبدیل شد و توسط یوفا تحت بررسی است. مجله بیلد آلمان گزارش داد که هیئت انضباطی یوفا ممکن است با جریمه موافقت کند و ستاره 21 ساله انگلیسی پنج رقمی جریمه شود.

برخلاف مدافع ترک که پس از گلی که به اتریش زد، یک گل جنجالی را جشن گرفت، جود ژست ملی گرایانه را انتخاب کرد. در عوض هافبک هجومی انگلیس حرکتی نامناسب انجام داد. او در دفاعی که برای یوفا فرستاد، عنوان کرد که جشن گلش یک شوخی قدیمی بوده و هیچ نشانی از توهین به نیمکت تیم حریف نیست. بنابراین جود بلینگهام برای دیدار یک چهارم نهایی روز شنبه بین انگلیس و سوئیس در دوسلدورف در زمین خواهد بود.

منبع: ایران ورزش

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حکم یوفا درباره شادی گل بلینگام" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حکم یوفا درباره شادی گل بلینگام"، کلیک کنید.