حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود

در تیاتر هنر تینو مدرن حسین;

حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود

رادیو تیاتر «زوانخانا کامی» به کارگردانی محمدرضا کلامبر در تماشاخانه تینو مدرن حوزه هنری به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، نمایش رادیویی «Zewanxana Cami» به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی محمدرضا کالامبر 12 تا 30 بهمن ماه ساعت 18:45 در تماشاخانه برگزار می شود. تینو مدرن نشان داده شده است.

«باغ وحش شیشه ای» داستان خانواده ای آشفته در اواخر دهه 1930 را از چند زاویه مختلف روایت می کند و اهمیت پایبندی به تعهدات خانوادگی، ضعف انسانی و ضعف در مواجهه با مشکلات را نشان می دهد.

بازیگران این نمایش الیرضا کیانی، سامیه حسینی، سارا عرب سرخی و میلاد عندلیبی و سایر بازیگران عبارتند از: تهیه کننده: عطی جان افشان، روابط عمومی: مریم طیب، گرافیک و طراح: مونا برازجانی، دستیار تولید: طاها معصومی. ، عکاس: خزاله دخانچی.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایشگاه به سایت تیوال مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود"، کلیک کنید.